Hoe zie je jezelf over tien jaar?

toekomst

Over tien jaar ben ik alweer dertig jaar oud. Jeetje wat gaat de tijd toch snel.
Ik hoop dat ik over tien jaar als verzorgende aan het werk kan gaan in een hele leuke verzorgingstehuis.
Wie weet ben ik dan wel verpleegkundige, maar dan loop ik wel heel erg vooruit.

Soms maakt het me wel benauwd als ik over de toekomst nadenk. Dat heb ik omdat het een rare idee is dat ik over twee jaar, als ik mijn opleiding heb afgerond, fulltime aan het werk kan en het niet meer zo nodig is om een opleiding te volgen.
Jeetje wat klinkt dat ook weer volwassen.

Tuurlijk hoop ik over tien jaar ook een leuk huis te hebben met mijn vriend. Wie weet heb ik dan ook wel kinderen. Gewoon het standaard ‘huisje boompje beestje’.

Dat was eigenlijk wel, ik hoop gewoon heel erg gelukkig te zijn over 10 jaar en dat ik nog van mijn leven kan genieten en vooral van de kleine dingen in het leven!

Geef een reactie

