The Celebrity TAG

demi

Hey!
Ik zag deze tag bij versusa en ik vond het heel leuk bedacht daarom bedacht ik om deze tag ook te gaan doen, dus bij deze the Celebrity TAG!

1. Welke celebrity zou je willen zijn?

Ik vind dit een moeilijke vraag, maar als ik toch een celebrity moet kiezen, is het toch Demi Lovato. Waarom?
Omdat Demi ondanks alle roem om haar heen, toch zichzelf blijft en ik haar al heel lang als voorbeeld zie. Ook omdat je aan Demi blijft zien dat zij ook maar een mens is,net zoals jou en ik.

2. Welke celebrity zou je níet willen zijn?
Ik zou geen Rihanna of Beyoncé willen zijn, want dan moet je er nog beter op letten dat je er wel verzorgd genoeg uit ziet, en je haar goed zit. En ze heeft nog meer paparazzi achter zich aan, dan wie dan ook.

ian

3. Met welke celeb zou je willen daten?
Dit vind ik maar een moeilijke, dat zijn er best wel wat. Maar ik denk als ik toch echt met een celebrity kan daten, dat het Ian somerhalder is. Ik vind hem namelijk echt een goede acteur in the vampire diaries.
En natuurlijk heeft hij hele mooie ogen.

4. Áls je plastische chirurgie zou doen, wat zou je dan laten doen?
Persoonlijk zou ik niet zo snel aan plastsiche chirurgie doen. Het lijkt me trouwens ook dood eng. En vooral wat als het fout gaat? En ik vind ook dat iedereen op de hele wereld goed is, zoals hij/zij geboren is.
Maar als ik echt zou moeten kiezen zou ik misschien wel wat aan mijn ogen willen doen, want ik heb een lui oog wat je vooral ziet als ik moe ben.
Maar ik zou eigenlijk nooi aan plastische chirurgie doen.

5. Van welke celeb was je fan als kind?
Vanaf kleins af aan ben ik eigenlijk al fan van Demi Lovato, ook ben ik een hele tijd fan geweest van avril lavigne.
6. Had je posters boven je bed van hem/haar?
Ik had heel veel posters in mijn kamer hangen, ook van Demi Lovato maar ook van Avril Lavigne en meer celebrity’s.
7. Op welke celebrity vind je jezelf lijken?
Ik vind me op geen enkele celebrity lijken. Ook heb ik nog nooit iemand gehad, die zei dat ik op een celebrity lijk. Ik zou het dus echt niet weten haha!

8. Als je over de rode loper zou gaan, voor welke kleur jurk zou je dan kiezen?
Ik zou echt zo’n jurk aan willen wat prinsessen in sprookjes dragen, ik vind dat zoooo mooi altijd!

9. Wat is je favoriete celebrity koppel?
Mijn favoriete celebrity is:
Mila Kunis en Ashton Kutcher. Ze lijken zichzelf te blijven wat er ook gebeurd. En ook vind ik ze zo lief samen want het komt over dat ze alles voor elkaar over hebben, vooral nu ze ook al een tijdje een kind samen hebben.

10. Welke celebrity zou je raad willen geven?

Welke celebrity ik raad zou willen geven, vind ik ook een lastige om te bedenken. Ik denk voor al de celebrity’s die aan het doorbreken zijn. Ik zou ze het raad geven om lekker zichzelf te blijven en niet het verkeerde pad om te gaan.

Dit was the celebrity tag, hopelijk vonden jullie hem leuk.

Bron foto 1
Bron foto 2

Geef een reactie

