Serie at the moment #1

Hallo Allemaal!

Ik kan wel over mezelf zeggen dat ik eigenlijk een seriefreak ben. Ik kijk in mijn vrije tijd heel veel series. Als ik een serie uit heb, kijk ik eigenlijk gelijk al naar een nieuwe serie. En soms kijk ik wel een helft van een serie op een dag, oeps…
Ik vind series kijken vooral leuk in de herfst of winter. Op die dagen dat heel erg regent, sneeuwt of onweert. Tja, regen hebben we vaak hier in Nederland.

Ik heb voor jullie mijn 3 favoriete series op een rijtje gezet:

The vampire diaries

the vampire diares

Ze hebben helaas nu een break en beginnen weer op 10 oktober. Maar dit is echt een kei goeie serie. Ze hebben in totaal 6 seizoenen en seizoen 7 komt er dus binnenkort aan!
Het leukste aan deze serie is, is dat het onrealistisch is en dat het over weerwolven en vampieren gaat. En natuurlijk over heksen.
Verder ga ik jullie geen spoilers vertellen, als jullie het nog niet hebben gezien.

Cijfer = 8,5

Orphan black

oprhan black

Deze serie heb ik eigenlijk in 1 stuk uitgekeken. Ik vond deze serie dus ook echt heel spannend. De eerste 2 afleveringen wist ik het verhaallijn nog niet precies. Maar ik vond het wel al gelijk spannend. In de derde aflevering begon ik  echt te begrijpen waar het verhaal over in de serie over gaat.
Ondertussen hebben ze 3 seizoenen.  Het verhaal is ook origineel. Wat ik vooral knap vind is dat de hoofdrolspeler niet 1 rol heeft, maar wel 8 rollen. En allemaal als haar dubbelgangers.  Ik kan niet wachten tot seizoen 4, hopelijk komt hij er snel aan!

Cijfer = 9,5

Pretty Little Liars

the pretty little liars

Pretty little liars, vond ik ook echt een goede serie!
In het begin vond ik bij deze serie het ook moeilijk om het verhaallijn te begrijpen, maar al snel werd het duidelijk. Elke aflevering vond ik wel spannend. En het spannendste was er achter komen wie A was. Ik vind het jammer, dat de serie is afgelopen en ik weet wie A is. Maar het geeft ook veel opluchting dat ik het weet haha! Ook ben ik heel vaak geschrokken toen ik deze serie aan het kijken was.
Ze zijn ook druk bezig met seizoen 6.
Seizoen 6 speelt zich in de toekomst af, en zie je wat er met al de meiden is gebeurd en waar ze zijn beland. Hopelijk komt seizoen 6 er snel aan.

Cijfer = 8

Dit zijn mijn 3 favoriete series en die van jou? 

Bedankt voor het lezen!

Een gedachte over “Serie at the moment #1

Geef een reactie

