I Wish… TAG!

Hallo iedereen,

Hierbij de I wish tag,ik kwam hem tegen bij Teske’s kanaal maar ook bij Jill haar YouTube kanaal.
Ik hou van mijn fantasie gebruiken, dus daarom dacht ik, ik ga deze tag ook doen.

Als je alles zou mogen zijn, wat zou dan je droombaan zijn?

Ik heb eigenlijk 2 droombanen, voor de realiteit is het om mijn school af te maken en over 2 jaar als verzorgende te kunnen werken in een woon-zorgservicecentrum, om ouderen te helpen en vrolijk te maken.
Maar als ik mijn fantasie mag gebruiken, lijkt het me ook echt tof om actrice te zijn in een goede actie film, of gewoon in een tv serie.

Als je een super overdreven luxe iets zou mogen aanschaffen, wat zou het dan zijn?

Hmm, wat een lastige, ik denk dat toch echt wel zo’n groot huis is, aan het strand en met een dakterras. Een grote keuken met zo’n eiland erin. En dan lekker veel koken, en bakken!
En natuurlijk een groot zwembad in huis of achter het huis. Zo’n typisch huis wat je in Amerikaanse programma’s ziet.

huis

Als je een dagje op zou mogen trekken met een film/serie karakter, wie zou dat dan zijn?

Dat zou sowieso Ian somerhalder zijn..
Ik vind hem zo’n goede acteur in de serie ‘ The vampire diaries’. En ik vind hem natuurlijk heel knap! Maar ik zou ook wel een dagje op willen trekken met ‘The rock’ hij lijkt me heel grappig maar ook heel serieus. En ook hij is een hele goede acteur!

the rock

Als je een locatie mocht uitkiezen waar je eindeloos naartoe geteleporteerd zou kunnen worden, waar zou dat dan zijn?

Dan zou het New York zijn of Miami. New York lijkt me vet om daar rond te lopen want het lijkt zo’n mooie stad in allerlei series op tv. En Miami omdat een Miami een mooie strand moet hebben waar je dus lekker uit kan rusten na een hele lange dag.

Als je iets door zou kunnen blijven eten, zonder er dik of misselijk van te worden, wat zou het dan zijn?

Oreo koekjes, is het eerste wat er bij mij opkwam, maar er zijn zoveel lekkere dingen wat ik door zou kunnen blijven eten zonder er dik of misselijk van te worden.
Zoals: Cheesecake, chocolade enz. Te veel om op te noemen!

Als je een angst van jezelf zou mogen wegnemen, welke zou dat dan zijn?

Ik ben heel bang om te gaan vliegen, omdat ik best wel bang ben voor de dood. Ook zou ik de angst voor fouten maken willen over winnen. Want tijdens mijn rijlessen ben ik ook heel bang om fouten te maken, terwijl geen enkel mens hun rijbewijs heeft gehaald zonder fouten te maken.

Als je een super power zou kunnen hebben, welke zou dat dan zijn?

Ik zou wel willen kunnen vliegen. Gewoon lekker vliegen naar Amerika, of Australië. En gewoon naar beneden kijken hoe mensen aan het lopen zijn.

Als er een band weer bij elkaar zou komen en een privé concert bij jou thuis zou kunnen geven, wie zouden dat dan zijn?

Dat zou de band Kane zijn. Ik het jammer dat hun uit elkaar zijn
Ik zou wel een privé concert van Kane willen. Aangezien ik echt fan was van hun muziek, en er soms nu nog naar luister.

kane

Als je elk dier als huisdier zou mogen hebben, welk dier zou je dan willen?

Elk dier? Hmm dat is een lastige. Ik vind geiten heel schattig, maar lijkt me ook wel weer zielig om een geit binnen je huis te laten. Maar in mijn grote droomhuis, past dat natuurlijk perfect en kan die gewoon in de tuin rond lopen.
Maar ik hou het toch maar bij een kat, want ik vind katten heel erg schattig en heel lief. Vooral als ze bij je op schoot komen zitten
Dit was mijn antwoorden op de I wish Tag. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen.
Geef een reactie

