I ‘love’ sleep TAG

 

Hallo Allemaal,
Ik heb voor vandaag de I sleep tag gedaan. Lees gauw verder!

HOE LAAT GA JE MEESTAL NAAR BED?
Door de weeks probeer ik om 10 uur op bed te liggen. In het weekend is dat meestal tegen een uur of 12.

WAT IS JOUW VASTE RITUEEL VOOR HET SLAPEN GAAN?

Omkleden, make-up verwijderen, tanden poetsen en nachtcrème aanbrengen.
Hierna kruip ik mijn bed in, kijk ik op mijn telefoon nog even op whatsapp, instagram, facebook enzovoort en zet ik als laatst mijn wekker als ik de volgende dag naar school moet.

WAT DOE JE ALS JE NIET KAN SLAPEN?
Dan pak ik mijn telefoon er weer bij en kijk ik opnieuw op Twitter, Instagram, facebook enzovoort.
Maar ook weet ik dat het niet goed is om op je telefoon te gaan voordat je moet gaan slapen.

WAT IS JE FAVORIETE SLAAPHOUDING?
Ik lig altijd op mijn rechterzij, daar ontspan ik het beste op.

WAARVOOR MAG JE JOU ALTIJD WAKKER MAKEN?
Als er echt brand uitbreekt, of een ander noodgeval. Voor de rest kan je me beter laten liggen.

HOE LAAT GAAT DE WEKKER ‘S OCHTENDS?

Dat verschilt per hoe laat ik moet beginnen op school, maar meestal gaat mijn wekker om 6.15.

SNOOZEN OF DIRECT OPSTAAN?

Dat is sowieso snoozen, ik kan echt niet direct opstaan. Ik moet altijd eerst rustig wakker worden en op mijn telefoon kijken. En dan vooral weer op whatsapp, twitter en facebook. Daarna ga ik me klaarmaken voor school.

SLAAP JE UIT IN HET WEEKEND?

Als het kan wel, meestal slaap ik tot een uur of 10 maar soms blijf ik zelfs nog liggen tot 12 uur, oeps.

WELKE RARE DINGEN DOE JE IN JE SLAAP?

Ik doe eigenlijk zover ik weet geen rare dingen in mijn slaap maar toen ik nog jonger was ging ik altijd knarsen met mijn tanden als ik sliep.

HOEVEEL KUSSENS LIGGEN ER IN JE BED?

Er liggen 2 kussens op mijn bed.

WAT HEB JE AAN IN BED?

Een pyjama.

SLAAP JE MET SOKKEN AAN?

Nee, ik vind blote voeten juist fijn. Ik kan echt niet met sokken aan slapen.

HOE GROOT IS JOUW BED?

Weet ik eigenlijk niet precies maar wel lekker groot. Meestal gebruik ik de ruimte door schuin in bed te gaan liggen, maar soms ligt er ook mijn laptop op.

ALS IK ‘S OCHTENDS WAKKER WORD, IS HET EERSTE WAT IK DOE…

Op mijn telefoon kijken.

DROOM JE ELKE NACHT?

Nee, maar wel regelmatig.

WELKE DROOM OF NACHTMERRIE KUN JE JE GOED HERINNEREN?

Ik droom vaak over de toekomst soms is dat een fijne droom, maar soms is dat ook een nachtmerrie dat ik dierbare mensen verlies.

WAT IS JOUW GROOTSTE DROOM?

Mijn grootste droom is om een actrice te zijn.

Geef een reactie

