6 vragen stellen aan mezelf

‘ 6 vragen stellen aan mezelf’ vond ik op internet en ik vond het zelf een goed idee om deze 6 vragen aan mezelf te stellen.
Dus, let’s go!

Hoe zou  je jezelf omschrijven?

Hoe ik mezelf zou omschrijven? Jeetje, ik vind dat heel moeilijk!
Ik zou mezelf omschrijven als een vrolijk meisje.
Als ik ergens ben waar ik geen mensen ken, kijk ik de kat uit de boom. Ik vraag me altijd af wat mensen van mij vinden. Als ik ergens ben waar de mensen mij wel kennen, ben ik meer mezelf.
Ik ben ook iemand die zich vaak open stelt naar anderen toe, ook krijgen mensen mij heel moeilijk boos, haha!
Als je nog een jaar te leven hebt, wat zou je dan beslist nog willen doen? 

De wereld rond reizen, en dan wel naar Amerika, Australië. En wat ook een grote droom van mij is, sinds ik een klein meisje was, is met dolfijnen zwemmen. Dat lijkt me echt gaaf.

Hoe ziet je ideale leven eruit? 

Dat is heel standaard, ik wil dat ‘ huisje boompje beestje’  later. Lekker cliché weer!
Een leuk modern mooi huis, met een goede baan als verzorgende en natuurlijk samen te wonen met mijn vriend. En ik zou graag later ook kinderen en huisdieren willen.

modern

Waar ben je jaloers op?

Op mensen die wel perfect lijken. Hebben een goede baan, maken van alles mee. Zijn ook rijk en heel erg gelukkig.
Soms lijkt het wel alsof hun nooit problemen hebben, en alles echt perfect gaat in hun leventje.

Wie zijn de 3 mensen waarmee je de meeste tijd doorbrengt?
Ik ben best op mezelf, maar de meeste tijd breng ik toch wel met Erik (mijn vriend), mijn moeder en mijn vrienden.

Welke kwaliteiten van jezelf wil je ontwikkelen?

Ik ben voor heel veel dingen bang, dus dat zou ik wel minder willen hebben. Ik wil meer van het leven genieten, en risico’s in het leven nemen. Gewoon genieten van de kleinste dingen. Ook zou ik graag meer zelfvertrouwen willen, en gewoon minder schijt er aan hebben wat anderen van mijn vinden.

Dit was het, ik hoop dat jullie me een beetje meer hebben leren kennen. Ook ben ik benieuwd naar jullie, welke kwaliteit zouden jullie verder willen ontwikkelen? Laat het weten in de reacties.

Liefs Aniek.

2 gedachtes over “6 vragen stellen aan mezelf

Geef een reactie

