liebster award

liebster award

ik ben genomineerd voor de liebster award door Lisanne ! Heel erg bedankt meid!

 

Voor als je de bedoeling van liebster award niet weet, het is een award om beginnende blogs bekender te maken en de persoon achter het schermpje te leren kennen.

Natuurlijk zijn er wat regels bij de liebster award:
1. Bedank de blogger die je heeft genomineerd.
2.beantwoord de vragen van de blogger.

3.nomineer zelf ook 3 tot 5 andere beginnende bloggers.

4.breng de genomineerden op de hoogte van hun nominatie.

5.maak een lijstje met ongeveer 10 vragen voor de genomineerden.

de vragen en mijn antwoorden daar op zijn:

  1. waardoor ben je begonnen met bloggen?
    Ik ben begonnen met bloggen, doordat ik al heel lang blogs van anderen aan het lezen ben, en het me heel leuk leek om ook te gaan doen.
  2. Waar haal jij je inspiratie weg voor artikelen?
    Ik kijk heel veel rond op het internet om inspiratie om te doen, ook bedenk ik zelf de dingen om te schrijven die ik ook leuk vind om op mijn blog te zetten.
  3. Wat doe jij het liefst in je vrije tijd?
    Mijn vrije tijd besteed ik graag samen met mijn vriend. Ook vind ik series en films kijken heel erg leuk.
  4. Hoe vaak in de week zet je een artikel online?
    Eigenlijk is dat heel verschillend, maar ik probeer zo vaak mogelijk een artikel op mijn blog online te zetten.
  5. Lees je veel andere blogs?
    Ja ik lees heel veel andere blogs, ik vind het leuk om te kijken wat anderen allemaal online zetten en mee maken in hun leven.
  6. Wat is je lievelingseten?
    Mijn lievelingseten is stamppot boerenkool en pizza.
  7. Maak je ook youtube filmpjes of ben je van plan dat te gaan doen?
    Nee ik maak geen youtube filmpjes, ik vind het (nog) gek om tegen een camera te praten. Maar ik wil het eigenlijk wel gaan doen.
  8. Heb je nog tips voor mijn blog?
    Gewoon zo door blijven gaan! Verder heb ik niet echt tips voor je, misschien dat er tips op internet voor je staan :).

Dit waren mijn antwoorden.

de  vragen voor aan de mensen die genomineerd zijn:
1. Waarom ben je je blog begonnen?
2. Wanneer ben je ongeveer begonnen met bloggen?
3. Heb je ook een youtube kanaal?
4. Zou je contact met mede bloggers leuk vinden?

5. Waar kunnen ze jou voor wakker maken?
6. Kun je jezelf in 5 woorden omschrijven?
7. Als je gratis naar een land zou mogen gaan welk land zou je dan kiezen?
8. Wat is je grootste droom?

9. Heb je tips voor mijn blog?

De mensen die ik nomineer zijn:

Marleen

Maureen Stegeman

Lianne en Marinda

Liefs,

Aniek

Geef een reactie

