Music of the moment #1

Hello guys!

Ik weet het, het heeft een lange tijd geduurd voor ik weer een blogpost hier op heb gezet.
Dat komt omdat ik druk ben aan het leren voor mijn toetsweek, die ik volgende week al heb. Oehh Spannend! Als je nog tips hebt, let me know!

Maar waar ik het vandaag over wou hebben is over muziek. Ik hou heel erg van muziek en ik luister dat vaak via spotify en youtube. Ik heb een paar favorieten voor jullie op een rijtje gezet. (Wel in een willekeurige volgorde).

  1. Allereerst het liedje van Teske met Finding Neverland. Teske is een youtuber/blogger. Ze is sinds kort begonnen met muziek maken, Haar eerste nummer heet Rewritten.
  2. Als tweede heb ik Omi met Hula hoop op mijn lijstje staan. Deze luister ik ook  regelmatig.
  3. Nog een liedje van Omi die ik heel mooi vind en die heet ‘ Stir it’
  4. Als vierde en laatste nummer heb ik ‘ locked away’ van r. City ft Adam Levine

Dit zijn mijn favoriete nummers van het moment. Laat in de reacties weten wat jouw favoriete muziek is van het moment, vind ik leuk om te lezen.

Liefs,

Aniek

Geef een reactie

