The christmas tag

Hallo allemaal!

Ik zat rond te kijken op het internet , ik bedacht me dat de christmas tag wel leuk is om over te schrijven.
Aangezien het bijna alweer kerst is. Wat gaat het toch snel.

Wat is je favoriete kerstliedje?
Mijn favoriete kerstliedje is toch wel ‘Wham! met Last Christmas.

Wat is je favoriete kerstfilm?

Mijn favoriete kerstfilm is home alone maar dan wel alleen deel 1 & deel 2.
Deel 3 & 4 vind ik wat minder omdat daar nieuwe acteurs in spelen.

Wat staat er bovenaan op jouw kerstverlanglijstje?

Een gezellige kerst met mijn vriend & familie. En hopen dat iedereen een leuke kerst heeft met hun geliefden.

Wat is je favoriete make-up look voor de kerst?
Een neutrale look, wel met oogschaduw op & een mooie rode/roze lipstick.

Wat draag je het liefst tijdens kerst?

Een jurk of gewoon een leuk blouse met een spijkerbroek.

Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop warme chocolademelk?

Sneeuw? Over het algemeen hou ik niet zoveel van sneeuw. Ik vind het leuk om te zien als ik binnen zit. Dus je ziet het al aankomen, ik ga voor het tweede. Lekker een kopje chocolademelk met heel veel slagroom.

Hoe ziet jouw ideale kerst eruit?

Mijn ideale kerst ziet er zo uit:
Gewoon 2 gezellige dagen met mijn vriend & (schoon) familie, lekker gourmetten.
Ik hoop elk jaar wel op een witte kerst. Maar helaas zullen wij dat dit jaar ook niet in Nederland krijgen.

Wat ga jij doen met kerst dit jaar?
Eerste kerstdag vier ik met mijn vriend bij mij thuis, samen met mijn moeder, mijn zus & haar vriend en gaan we gourmetten.

De tweede kerstdag vier ik bij mijn vriend, zijn zus & zijn familie. En gaan we ook gourmetten (oepssss…..).

Heb je een echte kerstboom of een neppe?

Geen, want mijn katten houden ook van een kerstboom, alleen dan om er in te springen!

Wat is je favoriete kerstsnack?

Sowieso kerstkransjes en chocolade (ja ik hou van zoetigheid).

Dit was ‘The Chirstmas tag.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. En wil je hem overnemen, mag dat altijd!

Alvast een Merry Christmas!

xxx Aniek

 

 

 

 

 

 

 

Bron foto 1: http://www.jugandbottle.co.uk/christmas

 

Geef een reactie

