NEW YEAR TAG

Hey lieve lezers!

Zoals jullie weten, is het jaar alweer bijna voorbij.
Daarom heb ik voor vandaag de: ‘ new year tag’ als blogpost voor jullie.

1. Wat is het leukste dat je afgelopen jaar hebt gedaan/meegemaakt?

 

Lastige vraag. Ik heb afgelopen jaar zoveel leuke dingen meegemaakt!
Weekendje weg geweest naar Duitsland, kerst gevierd en dat allemaal met mijn vriend.
En ik heb een relatie met mijn vriend sinds 17 augustus 2015.

2. Champagne voor jou met Oud & Nieuw?

Ik hou niet zoveel van champagne, maar met oud&nieuw vind ik champagne wel lekker. Champagne hoort er toch wel bij om 00:00.

3. Goede voornemens, ja of nee?

Ik vind goede voornemens voor een nieuw jaar onzin. Ik vind eerlijk gezegd als je iets anders wilt gaan doen in je leven, dat je dat op dat moment gelijk moet gaan doen. En niet wanneer het nieuwe jaar begint.

5. Oliebollen of appelflappen?

Allebei, het gekke is  dat ik alleen oliebollen lust wanneer het oud & nieuw is. Voor of na oud en nieuw moet ik er niet aan denken om oliebollen te eten.
Mijn moeder maakt elkaar oliebollen voor oud & nieuw en ik maak appelflappen.

6. Wat doe jij op 1 januari?

Lekker uitslapen samen met mijn vriend 🙂

7. Waar vier je dit jaar oud en nieuw?

Bij mijn moeder thuis samen met mijn zus, broer, mijn schoonbroer, mijn schoonzus en mijn vriend. Gezellig boel dus!

8. Wat is je leukste herinnering aan oud & nieuw toen je kind was?

 Dat we het gingen vieren bij mijn tante & mijn oom en dat we met al mijn nichtjes & neefjes op zolder gingen slapen tot dat we naar beneden mochten komen omdat het 00:00. Anders hielden we het nooit vol haha.

Neem gerust de tag over.

En iedereen gelukkig nieuwjaar & voorzichtig met vuurwerk afsteken!

Liefs,

Aniek

 

 

Geef een reactie

