Doelen 2016

Hallo allemaal!

Tjonge, is het al weer 2016!

Het jaar 2015 is snel gegaan, ook al zeggen we dat elk jaar.
Ik doe niet echt aan goede voornemens, maar ik heb wel doelen die ik dat jaar wil bereiken voor jullie & mij op een rijtje gezet.

1 Theorie halen

Ik hoop dit jaar mijn autotheorie te halen. Hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken. Ik heb hem zelfs deze maand, dus hopelijk komt het goed!

  1. Auto rijbewijs halen

Ik ben sinds Juli 2015 bezig met rijlessen, ik hoop dit jaar mijn rijbewijs te halen. Maar dat moet te doen zijn!

  1. Over naar het volgende schooljaar

Ook hoop ik dit jaar, (gemakkelijk) over te gaan naar mijn laatste jaar voor verzorgende – IG.

  1. 1 x in de week/twee week een artikel online te zetten

Minder belangrijk dan de doelen hierboven, maar net zo leuk! Want ik doe niks anders dan met plezier blogposten schrijven en uploaden J.

  1. Gemotiveerd blijven voor mijn opleiding

Ook hoop ik dat ik goed bezig blijf voor mijn opleiding. En dat ik niet, zoals op mijn niveau twee opleiding, alles uit te stel.

 

Dit zijn mijn doelen voor dit jaar!

 

Groetjes,

Aniek

Geef een reactie

