Firsts

beginHallo allemaal!

Voor vandaag heb ik heel veel van mijn eerste keren voor jullie op een rijtje gezet.
De tag is wel heel oud, maar niet minder leuk!

Eerste woord
Volgens mij was mijn eerste woord na mamma & pappa, ‘die’. Maar heel zeker weten wat mijn eerste woord was, weet ik niet meer.
Eerste beste vriendin
Mijn eerste beste vriendin heette Julia,en leerde ik kennen via de basisschool. Maar aan beste vriendinnen doe ik niet meer. De vrienden die ik heb zijn gewoon: goede vrienden.
Eerste huisdier
Mijn eerste huisdier was een vis en daarna kreeg ik een kat, die ik nog steeds heb. En haar naam is Lotje.
Eerste angst
Mijn eerste angst was denk ik: donker. Ik haatte het om in het donker te slapen. Ik had altijd een lampje aan. Ik liep ’s avonds ook nooit buiten als het donker was.
Eerste mentor
Mijn eerste mentor was in de eerste klas van de middelbare school. Daarna had ik elk jaar een andere mentor. Ze waren niet heel erg leuk, maar deden wel heel erg hun best.
Eerste persoon die je vandaag een berichtje hebt gestuurd
Dat was mijn vriend, haha!
Eerste auto
Heb ik nog niet, ik hoop dat mijn eerste auto een Toyata Yaris.
Eerste mobiel
Mijn eerste mobiel was een klapmobiel, die ik van mijn zus had gekregen. Maar mijn eerste echte mobiel was een samsung galaxy hello kitty telefoon.
Eerste date
Ik ben nog nooit op date gegaan, ik vind dat altijd een beetje raar.
Eerste vriendje
Mijn eerste vriendje, kreeg ik in klas 1 maar of dat echt liefde was weet ik niet precies. Die vriendjes die je op basisschool had, tel ik nu niet mee.
Eerste liefde
Mijn eerste liefde was jongen, wat heel verkeerd uitgepakt is. Dus ben blij dat dat over is & nu echt een geweldig jongen heb mogen ontmoeten en mijn vriend mag noemen.
Eerste persoon waarop je bent geabonneerd
De eerste persoon waarop ik ben geabonneerd is Teske.
Eerste baantje
Mijn eerste baantje was bij de mcdonalds, waar ik gelijk weer ben weggegaan haha! 

Dit was het alweer!
Neem hem gerust over!

Geef een reactie

