10 steden waar ik nog heen wil

Hallo lieve lezers!

Ik heb voor vandaag 10 steden waar ik nog graag hen wil in mijn leven.
Lekker dromen!

1. Sydney, Australië

Sydney.png
Bron

Het lijkt me zo tof, om omringt te zijn door kangoeroes.
Meer hoef ik niet uit te leggen toch?

2. Kopenhagen, Denemarken

kopenhagen.png
Bron

Gewoon omdat het toch een beetje Hollands is.

3. Florence, Italië 

italieee.png
Bron

4. Rome, Italië
Stad van de liefde.

rome
Rome, selfmade.

5. Lissabon, Portugal

Naamloos.png
Bron

6. New York City, Amerika

 

newyork.png
Bron

Ik wil altijd al naar New York city toe, dus deze zal nooit van mijn lijst ontbreken.

7. Miami, Florida

florida.png
Bron

8. Newcastle, Engeland

dg.png
Bron

Ik wil sowieso naar een keer naar Engeland toe.

9. London, Engeland

london.png
Bron

10. Krakau, Polen

sdf.png
Bron

En als laatste wil ik nog een keer naar Krakau, niet perse omdat het mij een mooie plek lijkt, maar omdat het een plaats is vol geschiedenis.

Waar zou jij graag nog heen willen ?

Geef een reactie

