Quote of the week #2

Hallo allemaal! Voor vandaag heb ik eindelijk weer een quote of the week.

Think positive, be positive and positive things will happen. 

positive

Deze heeft een jongen naar mij gestuurd , dat eerst mijn beste vriend was.
Waarom ik precies voor deze heb gekozen?
Omdat ik altijd iemand ben die zo onzeker kan zijn, dat ik het positieve niet meer kan zien.
Deze quote heeft me dan ook soort van geholpen om positief te denken.
En ja deze tekst is echt waar.  Dus wat ik jullie mee wil geven, probeer positief te denken, positief te zijn en echt waar, positieve dingen willen er gebeuren!

Als je altijd negatief blijft, blijf je ook in een negatieve sleur. Hopelijk denken jullie allemaal wel positief. Dit was mijn post voor vandaag!

 

Liefs,

Aniek

Geef een reactie

