‘I love netflix’ tag

 

 

IMG_20160128_182953.jpg

Hallo allemaal!

Ik ben iemand die heel veel series en films kijkt, daarom ben ik heel erg blij dat neflix bestaat. De I love netflix tag kwam ik tegen bij: http://happilyeverafterx.nl/.

En natuurlijk deel ik mijn favoriete series en films met jullie!

Kijk je liever series of films op Netflix?

Ik ben iemand die meer series kijkt dan films, ik vind films op zijn tijd leuk. Maar series vind ik eigenlijk altijd wel leuk om te zien.

Kijk je op dit moment een serie? Zo ja, welke?

Ik kijk heel veel series te gelijk eigenlijk. Elke keer als er een seizoen stop is, klik ik weer een andere serie aan. Ik volg momenteel: The pretty little liars, life inexpected. Ik wacht op de volgende seizoenen van: The walking dead, vampire diaries, orange is the new black, prison break en once upon a time. Heel veel series dus!

Wat is je Netflix serie top 5?

  1. The pretty little liars
  2. The walking dead
  3. The vampire diaries
  4. Orange is the new black
  5. Once upon a time

Eigenlijk staan the pretty little liars en the walking dead op nummer 1, omdat ik allebei de series heel leuk vind om te kijken.

Wat is je Netflix film top 5?

  1. Frozen
  2. In your eyes
  3. Bad Neighbours
  4. Spijt
  5. Mean girls

Dit was een moeilijke, want ik kijk niet zoveel films.

Wat is je favoriete Netflix snack?

Ik hou van eten, dus dat is altijd goed. Vooral bij netflix!
Dan wordt het toch wel gauw ijs van Ben & Jerry’s, chocolade of gewoon popcorn.

 

asdfg.png
Bron

Wat is je favoriete Netflix plek?

Het liefst kijk ik netflix in bed. Als ik bij mijn vriend ben en we kijken samen netflix, kijken we het ook wel eens op de bank via zijn televisie.

Waar kijk jij het liefst Netflix op? Tablet, tv, laptop, mobiel of iets anders?

Op mijn laptop, maar ook soms op de tv.

Wat is je grootste tegenvaller op Netflix?

Ik heb niet echt bepaalde series als een tegenvaller. Het enige nadeel van Netflix vind ik dat sommige seizoenen van bepaalde series er helemaal niet op staan. En dat er bepaalde series ook weer af worden gehaald. Dat vind ik toch wel heel erg jammer!

Stel je mocht nu iets toevoegen op Netflix, wat zou het zijn?

Dan zou ik de seizoenen van The vampire diaries er op zetten haha! En ook series die op MTV waren zoals awkward & hollywood heights.

 

Wat zijn jullie favoriete serie/film op netflix?

 

Een gedachte over “‘I love netflix’ tag

  1. Pingback: i love netflix tag – selfmade pictures

Geef een reactie

