Dingen die ik deed/had toen ik klein was #1

Hallo allemaal!

Voor vandaag heb ik een artikel over dingen die ik deed toen ik klein was
Ik heb er 10 voor jullie op een rijtje gezet.

1.  Ik probeerde alle vier de kleurtjes in te drukken mee te schrijven.

 

Je probeerde tegelijkertijd met vier kleuren te schrijven
bron

2. Mijn broer en zus de schuld geven als ik iets had gedaan wat niet mocht.

3. Briefjes doorgeven op de basisschool.

4. Mijn potlood ‘uren’ lang laten scherpen in zo’n apparaat. 

5. Jawbreakers eten ( Ik mis ze) 

Bron

6. Stiekem vitamines eten, terwijl dat helemaal niet mocht.

7. Apenkooi spelen bij gym, dat was het allerleukste wat ik maar kon doen bij gym.

8. Kunstwerken maken in paint op de computer, omdat ik nog nooit van internet had gehoord. Ik was er ook te jong voor. 

Bron

9. Het balanceren van aan en uit van de lichtschakelaar.

10. Pajama Sam spelen op de computer

Bron
2 gedachtes over “Dingen die ik deed/had toen ik klein was #1

Geef een reactie

