Serie review: ‘How to get away with murder’

Hey lieve lezers!

Vandaag review ik de serie: ‘How to Get Away with Murder’.

tumblr_static_tumblr_static_7gtvqoecxwcg4c80swg4c8s04_1280.png

Allereerst uitleg waar over de serie gaat:

How to Get Away with Murder volgt het privé- en professioneel leven van Annalise Keating, een briljante professor, die mensen niet standaard opleidt tot advocaat, maar hen juist leert hoe ze met moord weg kunnen komen. Annalise is getrouwd met Sam Keating maar ook heeft hij een affaire met politie-inspecteur Nat Lahey. Wanneer haar persoonlijk en professioneel leven verstrengeld raken, worden Annalise en haar studenten ongewild betrokken bij een moordcomplex. 

Toen ik de eerste aflevering net had gezien vond ik het gelijk een goede serie. Ik was gelijk nieuwsgierig en meegesleurd met het verhaal. Ik ben nu bij aflevering 4 van seizoen 1. Dus zolang ben ik nog niet bezig met kijken maar ik blijf het een te gekke serie vinden met een spannend verhaal. Het is een verrassende serie tot nu toe.

Ook wissel je tussen beelden van het heden en het verleden. Dat maakt mij trouwens nog meer nieuwsgierig naar meer afleveringen. Ik vind het dus zeker een aanrader!

Mijn cijfer tot nu toe is een 7.

 

Voor de mensen die het een leuke serie lijkt, ik kijk het via netflix maar ik heb speciaal voor jullie een link van de trailer opgezocht op youtube. 

 

En heb je deze serie al gezien? Laat me vooral je mening weten in de reacties!

 

Liefs,

Aniek

 

 

Een gedachte over “Serie review: ‘How to get away with murder’

Geef een reactie

