Dingen waar ik vrolijk van word #1

Hallo lieve lezers,

Vandaag deel ik 5 dingen die mij vrolijk kan maken.
Als ik er aan denk wat me vrolijk maakt, word ik al wat vrolijker als ik me niet zo goed voel.

 

Bron

1. vrolijke werknemers
Ik kan zo vrolijk  worden van mensen die je helpen in de winkel,  en dan spontaan vrolijk zijn en grapjes maken.

2. (Mijn) katten
Katten kunnen me echt vrolijk maken,  vooral als ze weer lompe dingen doen.  Zoals dat ze ineens in de lucht springen. Of gewoon gezellig op mijn schoot komen liggen.

3. (gelukte)  foto’s maken
Ik word van foto’s maken echt blij, en zeker als ze ook nog eens mooi zijn geworden.  Dan kan ik mij heel trots voelen.

4. De zon
Ook word ik heel erg blij als de zon schijnt en ook als het warm is. Ik kan dit wachten tot het weer lente / zomer is.

5. Een goede film op een luie dag kijken.

Het maakt mij heel blij om gewoon een avondje lekker niks te doen en nergens me zorgen om hoef te maken.

Een gedachte over “Dingen waar ik vrolijk van word #1

  1. Ik word altijd vrolijk door blogposten te lezen zoals deze. Veder maakt muziek en kleine kindjes mij altijd super vrolijk. Als ik een kindje gek zie doen of lacht maak het mij altijd zo vrolijk. Ik denk dan altijd even terug aan mijn jeugd en dan geniet ik weer even van al die kleine dingetjes

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

