My week in pictures #2

myweek

Weer een nieuwe my week in pictures, deze week weer elke naar school, woensdag had ik een paaschallenge en ging ik weer naar de sportschool.

Maandag 21-03-2016

IMG-20160321-WA0000.jpg

Deze foto stuurde ik maandag ochtend naar mijn vriend. Dit is een wortel-appel smoothie. Dit was de eerste keer dat ik zoiets probeerde, ik vond het niet vies maar ook niet super lekker. Het was gewoon te doen.

IMG_20160321_180656.jpg

Als avond eten maakte ik een salade van tomaat, komkommer, ronde ui en feta. Daarbij at ik een paar krieltjes en een schnitzel.

Dinsdag 22 – 03 – 2016

image

Eerst hoorde ik in de ochtend het erge nieuws over brussel. Wat jullie vast ook niet is ontgklipt.

image

Bij mijn praktijk les dinsdag kreeg ik les over het uitzuigen van de neus-keelholte.

Woensdag 23-03-11

image
image

Vandaag hielden we een paaschallenge op school. Alle coaches trokken een envelop met daarin een opdracht. Je kon zingen,dansen, fotografen, een film maken enz. als opdracht krijgen.
Maar mijn klas moest het binnenplein van de school schoonmaken en versieren.

Met deze challenge kon je eerste, tweede of derde worden.
Als eerste prijs kon je een rondvaart in Amsterdam winnen.
Als tweede; weet ik niet meer eigenlijk.
En als derde kon je wat lekkers winnen.

Mijn klas en ik werden derde.

Donderdag 24-03-2016

image

Donderdag had ik dagje school tot kwart voor vier.
In de avond had ik rijles en ging ik naar mijn vriend.
Hij verasste me met kaarsjes en waxinelichtjes in de vorm van een hart.

Vrijdag 25-03-2016

Vrijdag ging ik samenvattingen maken voor de toetsweek die ik binnenkort heb.

Dit was mijn week in pictures. Hij is zo snel gestopt omdat ik verder van het weekend geen foto’s heb. Zaterdag voelde ik me totaal niet lekker. En zondag gingen we gourmetten bij mij thuis.

Liefs,

Aniek

Geef een reactie

