Shoplog kruidvat & etos

Hey lieve lezers, 

Vandaag ga ik laten zien wat voor aankopen ik laast heb gedaan bij de kruidvat en etos.

image

Kruidvat

image

Als allereerst de foundation van Catrice.  Dit is de Catrice all Matt plus foundation in de kleur 010.  Deze gebruik ik altijd en vind deze dan ook heel fijn. De foundation kost ongeveer 8 euro.

image
image

Ook heb ik een lipstick van het merk Essence gekocht met de naam: girl next door.&nbsp

image

Als laatste heb ik bij de kruidvat een Catrice refiner, loose power en een concealer gekocht.

Etos

image
image
image

Ook bij Etos heb ik twee lipsticks gekocht: vampire kiss matte en la vie en rose matte.

image
Als laatste heb ik bij de etos ook een foundation gekocht. In het lichtste kleur.

Dit was mijn aankopen van de kruidvat en de etos

Liefs,

Aniek

Geef een reactie

