Tag| Pretty little liars

IMG_20160315_201714.jpg

Hey lieve lezers,

(SPOILERS ALERT)

Ik ben heel erg fan van pretty little liars, heb nu ook alle afleveringen gezien. En wacht dus weer tot seizoen 7 begint. Helaas gaat er rond dat seizoen 7 ook de laatste is.
Ik was dus als pretty little liars fan, ook heel erg blij dat ik deze tag tegen kwam op het internet.

1. Wie is jouw favoriete liar?

 

Ik denk dat Hanna mijn favoriet is. In het begin was het Aria, maar door seizoen 6 is het toch wel Hanna geworden. Ze heeft een leuk karakter en ze heeft humor en staat voor haar vrienden klaar.

2. Welk van de stelletjes is jouw favoriet?

Ik ga toch maar voor spoby.  Ik vind Toby echt een goeie acteur.

3Wie vind jij de beste kledingstijl hebben?

Sowieso Hanna, ik vind dat ze originele en mooie kleding draagt.

4. Welke van de vele afleveringen is jouw favoriet?

Lastige vraag, ik denk de aflevering dat A bekend gemaakt werd in seizoen 6. Dit kam vooral omdat ik er eindelijk achterkwam wie A was. En dat werd tijd. Ik vind de laatste aflevering van seizoen 6 ook spannend.

5. Wat is jouw favoriete berichtje van A?

Ik kan me eigenlijk geen berichtje van A bedenken haha. Best slecht. Sorry!

6. Wat was jouw meest schokkende moment?

Vond ik ook weer de laatste aflevering, toen Hanna werd meegesleurd.

7. Wie zou jij graag als A willen hebben?

Ik zou het grappig vinden als 1 van de liars zelf A zou zijn.

8. Wie denk jij dat A is?

Ik zou het niet weten wie A is. Ik laat me totaal verassen.

 

Dit was de tag alweer. Neem hem gerust over op je blog, als je dat wilt.

 

Liefs,

 

Aniek

Geef een reactie

