Tag| 50 facts about me tag

Hallo lieve lezers,

voor vandaag heb ik weer een tag; ‘ 50 facts about me tag’. Zo kennen jullie mij ook beter kennen! Here we go!

1. Ik ben linkshandig maar ik knip met rechts.
2. Ik ben heel erg bang om te vliegen maar ik wil zeker nog een keer naar Amerika in mijn leven.
3. Ik heb een zwak voor dieren.
4. Ik hou heel erg van snoep.
5. Mijn motto is; Hakuna Matata (maak je geen zorgen).
6. Ik ben verslaafd aan sneakers.
7. Ook  heb ik een erge chocoladeverslaving.
8. Ik hou van koken en bakken.
9. Ik hou van Disney films.
10. Ik ben gelukkig (bijna) nooit ziek.

Bron

11. Ik ben altijd zenuwachtig voor mijn rijles.
12. Ik ben bang voor de dood.
13. Ik wil nog een keer duiken in de zee.
14. Ook wil ik graag zwemmen met dolfijnen.
15. Ik hou van warme chocolademelk.
16. Ik kijk om de zoveel minuten op mijn telefoon, omdat ik het gevoel heb dat ik anders wat mis.
17. Ik ben slecht in sparen.
18. Ik kan niet wachten tot ik samen woon met mijn vriend.
19. Ik geef mijn moeder nog steeds een kus voor ik ga slapen of wegga.
20. Ik heb een hekel aan de kleur geel.

 

IMG_20151016_225422.jpg

21. Mijn vriend zijn naam is Erik.
22. Als kind was ik bang voor putten en bruggen ,dacht altijd dat ik er in viel.
23. Het liefst eet ik heel vaak lasagne, of pizza.
24. Ik ben slecht in namen onthouden.
25. Maar gezichten kan ik vaak wel herkennen.
26. Ik haat vroeg opstaan.
27. Als kind schreef ik mijn naam op als; Keina. Achterstevoren dus.
28. Mijn lievelingskleur is blauw.
29. Ik kom uit Groningen, maar ik kan geen woord Gronings spreken.
30. Als kind was mijn lievelingsdier een lieveheersbeestje.

Bron

31.  Als klein kind heb ik een keer mijn haar geknipt.
32. Ik had moeite met praten als kind, dus ging ik naar de logopedie.
33. Ik ben op de middelbare school gepest.
34. Ik studeer nu MBO 3 verzorgende IG.
35. Ik heb een zus van 25 en een broer van 23.
36. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 3 jaar was.
37.  Ik heb een lelijk handschrift.
38. Ik wil later heel graag kinderen.
39. Ik hou niet van vis, maar ik lus wel kibbeling.
40. Het liefst zit ik mijn schoolwerk te maken met muziek om me heen.

Bron

41. Ik ben heel goed in snel typen.
42. Ik heb het niet zo met vaak op stap gaan.
43. Ik hou van luie avond.
44. Mijn broer en ik hadden vroeger altijd ruzie.
45. Ik werd boos op mijn zus toen ze een paar jaar geleden vertelde dat ze uit huis ging.
46. De schuine roltrap in Praag vindt ik heel eng.
47. Ik heb vaak het gevoel dat mensen op straat me aan zitten te staren en over me roddelen.
48. Ik heb een koffieverslaving.
49.  Ik ben gek op fotograferen en video’s maken.
50. Ik vond het lastig deze tag te maken.

DSC_9813.JPG
Selfmade

Dit was de tag alweer. Ik vond het best even moeilijk pittig om 5o dingen te bedenken.
Hopelijk vonden jullie het een leuke tag en wil je hem overnemen? Dat mag zeker!

Liefs,

Aniek

3 gedachtes over “Tag| 50 facts about me tag

  1. quintyschoot

    Wat leuk om te lezen!
    Ik heb vroeger ook wel eens mijn eigen haren geknipt. Ik vond mijn pony te lang en heb er toen een hele hap uit geknipt, de kapper was toen wel boos op mij geworden haha. Sindsdien nooit meer gedaan: ) (stiekem wel maar nu weet ik hoe het moet haha)

    Like

Geef een reactie

