Mijn favoriete youtubers | Mening

Hey liever lezers!

Zoals de meesten van jullie wel weten, kijk ik ook veel video’s op youtube.
Het leek me daarom wel leuk om mijn favoriete youtubers op een rijtje te zetten.

Laten we beginnen!

1 Teske de Schepper – Teske

Teske is nu ongeveer 6 jaar actief op dit kanaal. En ik kijk haar filmpjes al sinds het begin. Via haar YouTube video’s krijg je kijkje in haar leven als Youtuber, blogger maar ook als zangeres. Teske is gek op geiten en verkiest avocado’s boven pizza’s. Meer weten over haar? Check dan echt even haar video’s.

2. Jill – Croco Jill

Jill is 22 jaar en vlogt simpelweg haar dagelijkse activiteiten. Ik volg haar trouwens nu ongeveer een jaartje, ik ken haar trouwens via haar vriend; Milan Knol. Dit was een korte uitleg over Jill haha.

3. Rutger – Furtjuh!

Bij Rutger komt er elke donderdag een nieuwe video online. Hij maakt muziek, parodieën, doe pranks, challenges, vlogs… en nog veel meer!

 

 

4. Marije zuurveld – Marije Zuurveld

Marije volg ik misschien nu een maandje denk ik. Ik vind haar video’s heel leuk, ze komt heel spontaan over. Ze maakt video’s over komedie, vlogs, praatvideo’s en meer.

 

5. Vera – Vera Camilla

Als laatste heb ik YouTuber Vera als favoriete YouTuber waar ik heel veel filmpjes van kijk.
Vera heeft een passie voor make-up/fashion enz.

 

 

Dit waren mijn favoriete Youtubers van dit moment. Welke YouTuber volg jij veel? Laat het me weten in de reacties.

Liefs,

Aniek

2 gedachtes over “Mijn favoriete youtubers | Mening

Geef een reactie

