Hey Aniek, waar was je?

Naamloos

Hey lieve lezers,

Jullie hebben het vast allemaal wel gemerkt, ik was er een hele poos niet aanwezig op mijn blog. Waardoor dit komt ga ik jullie nu uitleggen.

De eerste paar weken had ik gewoon echt geen inspiratie waar ik over moest gaan bloggen. Ik wil ook dat het een leuke blogpost wordt en geen saaie omdat er maar wat online moeten komen staan.

Wat heb ik nog meer gedaan?

Ik had het heel druk met school, ik had een praktijktoets van verpleegtechnische handelingen, ik had een spreek examen van Nederlands  ook had ik mijn allerlaatste toetsweek van dit schooljaar.
Afgelopen maandag heb ik bij mijn portfoliogesprek te horen gekregen dat ik over ben naar het laatste jaar van mbo 3 verzorgende- IG.

Hier ben ik heel blij mee en nu heb ik dus ook officieel vakantie. Ik hoop dat ik in deze vakantie meer inspiratie heb om te bloggen en ga ik kijken hoevaak ik een blogpost online kan zetten na de zomervakantie.

Als jullie suggesties hebben hoor ik het graag.

Liefs,

Aniek

Geef een reactie

