Pokemon GO | Mijn mening

Hallo lieve lezers,

Jullie hebben het vast wel gemerkt dat Pokémon  GO heel populair is en veel gespeeld wordt. Vandaag een artikel over wat ik van Pokémon GO vindt.

Screenshot_20160719-160325.png

Wat is Pokémon GO eigenlijk?

Pokémon GO is een spel voor IOS – en Android- smartphones en is ontwikkeld door NIANTIC en is uitgegeven door the pokemon company.

Het spel maakt gebruik van ar en gps om animaties te laten zien op beelden van de camera van je smartphone.
In het spel moet je virtuele Pokémon zoeken, ermee vechten, ze vangen en daarna trainen. De Pokémon kunnen worden gevonden op heel veel plekken in de echte wereld, je moet dus echt naar buiten!

Screenshot_20160719-160317.png

Wat vindt ik er zelf van?

Ik vind het zelf een heel leuk concept. Want het spel laat gamers op pad gaan, en dat is natuurlijk altijd goed dat mensen in beweging komen.
Ik speel het spel al voor dat het überhaupt te downloaden was via de playstore.
Ook vind ik het wel jammer dat er een paar ongelukken door zijn gebeurd en dat sommige spelers hun verstand niet meer gebruiken en zomaar de straat op lopen of ergens naar binnen gaan om  Pokémon te vangen.

Spelen jullie dit spel zelf ook? Wat vinden jullie ervan en in welke team zitten jullie?

Liefs,

Aniek

Geef een reactie

