Music of the moment #3

Hey lieve lezers!

Vandaag heb ik eindelijk weer een artikel over mijn favoriete muziek van dit moment!

Ik weet het de laatste keer dat ik een ‘music of the moment’ plaatste was het januari. Oei wat erg aangezien we al weer een halfjaar verder zijn. Oeps.

QAW

1. Perfect Strangers

Ook luister ik het liedje ‘fast car’ van Jonas Blue heel vaak.

 

2.  Mr. Polska & Teske – Samen

Zoals jullie vast wel door hebben ben ik fan van Teske. Daarom kon deze ook niet ontbreken in deze lijst. Ik vind het zo knap wat ze allemaal bereikt heeft in haar leven.

 

3. OneRepublic – Wherever I go 

4. Mike Posner – Be as You are

Ik vindt dit nummer vooral leuk door de tekst. Het gaat over dat het leven niet altijd makkelijk is maar dat je wel altijd jezelf moet blijven, wat er ook gebeurd.

 

5.   Enrique Iglesias – Duele el corazon 

Hoe kan het ook anders, ik ben al van Enrique Iglesias sinds ik op de middelbare school zat. (Het is al 4 jaar geleden dat ik daar af ben).

 

Welk liedje luister jij vaak?
Let me weten in de reacties!

Liefs,

Aniek

 

Een gedachte over “Music of the moment #3

  1. Pingback: Music of the moment #4 – AniekMarije

Geef een reactie

