Gewoon even wat kwijt

Er is krankzinnigheid in de discussie over racisme in Nederland.
En het wordt steeds erger door al die nare dingen die gebeuren op deze planeet. Ik vind het jammer dat er zoveel naarheid is en dat mensen bewust levens van onschuldige mensen kunnen afnemen.

Iedereen zegt dat het altijd die mensen uit Syrië zijn en vinden ook dat mensen met dat afkomst terug moeten naar hun eigen land.

Ik vind dit onzin want sinds wanneer zijn Nederlanders perfect? Als hun terug moeten waar gaan al die criminelen van Nederland heen?

Of dat mensen uit Polen ons werk afpakken, ook hun moeten werken voor hun geld en als ze hier beter kunnen verdienen, dan laat ze.
Want ik geef eerlijk toe, als ik in een ander land meer geld kan krijgen om het huishouden te kunnen blijven onderhouden zou ik het ook doen.

even ter duidelijkheid,

Ik heb er heel lang over gedacht om dit online te zetten. Ik word er alleen soms gek van hoe mensen andere mensen over 1 kant kunnen scheren en doen alsof Nederlanders zo perfect zijn.

 

Geef een reactie

