Zeeland | Summer 2016

Hallo allemaal!
4 augustus ging ik samen met mijn vriend naar Zeeland toe.

7 augustus gingen we weer naar huis.
Natuurlijk heb ik ook veel foto’s gemaakt, die ik ook met jullie wil delen.

Dit is onze plek op de minicamping: ‘den engelsman’. Dit is een minicamping met een boerderij erbij.

Zelf vond ik het een leuke camping als je er ( net zoals mijn vriend en ik)  alleen gaat slapen, eten en de rest van de dag weg bent.

Toch zijn mijn vriend en ik er uit om hier niet weer heen te gaan maar een andere camping gaan zoeken de volgende keer.

Deze foto is gemaakt in  het centrum van Zierikzee.
Op de volgende foto’s zie je Zierikzee. Deze foto’s zijn gemaakt vanaf een toren die we hebben bezocht.

Verder zijn we weer naar de brouwersdam geweest.

Zijn jullie wel eens in Zeeland geweest ?

Liefs,
Aniek

2 gedachtes over “Zeeland | Summer 2016

Geef een reactie

