‘Let’s get Personal’ tag

Hey guys!

Ik heb vandaag weer eens een TAG voor jullie! Ik heb voor de ‘Let’s get Personal’ tag gekozen omdat ik mijn blog persoonlijk wil houden.

Benieuwd naar de vragen en antwoorden? Lees dan verder!

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Eh, ik kan me dit niet herinneren. Op dit moment sta ik positief in het leven en gaat alles gewoon goed.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Op dit moment dat ik dit schrijf is het 12:36 uur. Ik heb op dit moment zin in panini met nutella! ( zooo lekker!)

Als je iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?

Sowieso Erik, mijn vriend. Maar die is aan het werk haha!

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?

Dan geen kinderen. Begrijp me niet verkeerd, ik wil later echt wel kinderen krijgen maar  tien kinderen trek ik niet, en zou ik ze echt niet allemaal goed kunnen opvoeden.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Er staat een spotify afspeellijst aan: ‘feeling Good, feeling great’.Op dit moment speelt het nummer ‘Starley – Call on me’.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Ja, haha. Het hoofdeinde en de rechterzijkant staan tegen de muur.

Waar denk je op dit moment aan?
Aan de muziek die opstaat. En dat ik dit echt een leuke tag vind!

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Absoluut! Maakt niet uit hoe druk ik het heb met school, mijn blog & YouTube kanaal. Mijn vrienden & familie gaat altijd voor.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Erik.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Ik begin te zweten, krijg hoofdpijn en raak vaak in paniek in mijn hoofd.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ik vind vaak wel wat positiefs in mensen. Heel soms vind ik mensen heel erg irritant maar over het algemeen vind ik mensen wel leuk.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Mijn familie, vriend en vrienden begrijpen mij wel vaak, maar volledig? Dat betwijfel ik.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja, maar dan wel op een manier van glimlachen omdat mijn leven zo leuk is en ik er tevreden over ben.

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Niet met exact die woorden nee, maar wel met woorden wat er op neer komt.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een ‘rewind’-knop zou hebben?
Denk het niet. Natuurlijk heb ik dingen beter niet kunnen zeggen of hebben gedaan maar als er een ‘rewind’ – knop zou zijn in je leven, blijf je denk ik bezig met terugspoelen omdat je alles zo goed mogelijk wil doen.

Vertel jij je ouders alles?
Nee. Maar ik vertel niemand alles. Natuurlijk vertel ik mensen om me heen veel, en ben ik best wel spontaan. Maar sommige dingen hou ik gewoon het liefst voor mijzelf. En wil ik alles zelfstandig doen.

Zou het uitmaken als je vriend zou roken?
Het zou me wel wat uitmaken aangezien roken slecht is voor zijn gezondheid. Maar verder vind ik het niet erg.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee, maar zoiets is toch ook moeilijk te voorspellen?

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Ja, namelijk mijn vriend haha!

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik denk over alledrie na, maar het meest denk ik aan de toekomst, soms te veel. Eigenlijk zou ik me meer op het hier en nu moeten focussen, op school gebied.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Wat goed voor je is, zo’n 7-8 uur slaap.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ja dat denk ik wel. Ik pas me heel makkelijk aan aan situaties en mensen.

haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Absoluut niet, eigenlijk haat ik niemand.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Latte Macchiato, lekker!!

11bcb99d249d6c70dcb95f2d3361e3b7.jpg
Bron

 

Welk soort bed heb jij?
Geen idee wat het merknaam is, het is een tweepersoonsbed.

Hou je van de regen of haat je het?
Ik hou er niet van maar haat het ook niet. ‘ s avonds als ik moet slapen vind ik het getik op de ramen wel fijn klinken.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
Ja.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Geen, ik zit er tussen in denk ik. Vaak ben ik wel positief over dingen maar ook kan ik dingen negatief inzien.

Met wie heb je als laatst in de auto gezeten, op je familie na?
Erik

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Ik weet niet meer welke film het was wel weet ik dat ik samen met mijn vriend was. ( sowieso wel meer dan een half jaar geleden trouwens).

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, onze vriendschap en contact is daarna ook verbroken.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee want ik zie het niet zo zitten om zelf een feest te organiseren en alles te moeten opruimen haha! Laat mij maar naar andermans feestjes gaan.

Heb je spijt van je vorige relatie?
Jup, absoluut.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of discotheek?
Sowieso bij een concert als ik dan tussen die twee moet kiezen. Ik hou niet zoveel van een discotheek.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nee, denk het niet want mijn ex en mijn huidige vriend lijken totaal niet op elkaar.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Zover ik weet niet, en daar ben ik ook blij mee.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Soms, maar ik ga gemakkelijk alleen met mascara de deur uit. Ik hou er van om me op te maken voor verjaardagen en andere speciale dagen.

Ben jij snel jaloers?
Ja, helaas wel.

heb je afgelopen week kleding gekocht?
Ja, gisteren nog bij Primark.

Mis je iemand op dit moment? zo ja, wie?
Nee.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Kan me niemand herinneren.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee, niet meer.

Wat doe je morgen?
Morgen (woensdag) heb ik rijles.

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Erik.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Ja.

Houd je van suikerspinnen?
Ja, absoluut.

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Mijn moeder.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
8.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Was ik net thuis van een verjaardag.

Wat is je stemming op dit moment?
Relaxed.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Erik, via whatsapp.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja.

Met wie was je gisteravond?
Samen met Erik op verjaardag van zijn zus.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee, niet totdat ik echt in slaap viel.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Dat maakt niks uit.

Heb je plannen voor dit weekend?
Erik komt dit keer bij mij thuis slapen, nadat ik 2 weken bij hem thuis was, haha!

Jeetje, wat een lange tag was dit! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Ik vond het heel leuk om deze vragen te beantwoorden. Mocht je de tag willen overnemen? Dan mag dat.

Liefs,

Aniek

 

Geef een reactie

