Gewoon even wat kwijt | Persoonlijk

Naamloos

Vandaag heb ik even weer een blogpost. Hierin deel ik mijn gedachtes met jullie.
Ook waar ik mee zit en waar in aan denk. Let’s go.

Tot een paar jaar geleden was ik altijd verlegen en zei ik nooit wat ik dacht. Maar ik heb mezelf geleerd om ‘gewoon’ mezelf te zijn want dat is toch altijd het beste wat je kunt doen.

Ik geef dus vaak mijn mening. Je zou dus nu zeggen dat het iets goeds is van mij. Maar dat is het helaas niet.
Vandaag had ik weer zo’n situatie. Iemand vertelde wat aan haar vriendin nadat ze mij wat had gevraagd wat daar mee te maken had.

Ik ging daar op in maar dat had ik beter niet kunnen doen, want ik reageer vaak arrogant of bot terwijl ik het zelf niet door heb en niet zo bedoel.
Gelukkig weten mensen die me goed kennen vaak hoe ik iets bedoel.
Alsnog geen reden om arrogant te doen en bot. Dit is dus helaas een slechte eigenschap van mij.

Ik probeer dit dus af te leren maar niet zo erg dat ik straks weer te verlegen wordt.

Dit was eigenlijk meer een blogpost over iets wat ik even kwijt wou. Gewoon even om mijn hart te luchten om zo maar te zeggen.

liefs,

Aniek

Geef een reactie

