Film review: ‘A girl like her’

Hey lieve lezers!

Vandaag review ik de film’A girl like her’. Ik vertel jullie erbij waar deze film over gaat en wat ik van deze film vind.

 

maxresdefault
Bron

Korte uitleg over de film:

Wanneer een zelfmoordpoging van een 16-jarig meisje leidt tot een coma, besluit een filmcrew te onderzoeken wat er is gebeurd. Hierbij stuiten ze op materiaal dat aantoont dat het meisje werd getreiterd door een pestkop. 


Bron: moviemeter.nl

Mijn mening over deze film:

Hij viel me niet tegen. De manier van filmen zal niet bij iedereen passen maar ik vond het wel passen bij de situatie.
De hoofdrolspelers kunnen heel goed acteren.
Ook moest ik huilen bij deze film omdat ik weet hoe het voelt om gepest te worden. En dus wist hoe het 16-jarig meisje zich voelde.
Deze film laat weer een andere manier zien van pesten.
Ik vind het zeker het kijken waard vooral voor pubers, zodat ze er meer van weten hoe iemand zich kan voelen die wordt gepest en dat een ‘grapje’ niet altijd op een grappige manier wordt opgevat.

Trailer:

Hebben jullie deze film gezien? Laat me hieronder weten wat je er van vond!

Liefs,

Aniek

2 gedachtes over “Film review: ‘A girl like her’

  1. Ik heb de film gezien en ik vind hem persoonlijk heel heftig. Pesten kan namelijk zo’n grote impact hebben op het leven van een persoon. Ik heb wel een beetje moeten tranen bij deze film als ik het ook zo eerlijk zeg.

    Like

Geef een reactie

