TAG| Merk-fan-tag.

 

merk fan tag.png

Het leek me leuk deze merk-fan-tag voor jullie te doen, deze kwam ik tegen op het internet.

Deze tag is bedacht door lindsay.

Iedereen heeft voorkeuren zo eet ik het liefst wel lays chips, in plaats van die van ah of lidl.

Here we go!

1. Coca Cola of Pepsi
Sowieso Coca Cola dus, ik ben er gek op. vooral Coca Cola vanille.

2. McDonald’s of Burger King
Dit is een moeilijke, ook omdat ik eigenlijk niet zoveel vlees eet. Toch zou ik denk ik voor Burger King kiezen.

3. Nivea of Dove
Mijn meeste producten zijn van Nivea zoals mijn deodorant. Ik vind de deodorant van Nivea echt fijn. Nivea is trouwens ook echt een merk die ik zolang ik me kan herinneren ken.

4. Etos of Kruidvat
Dit is een lastige, ik kom vaak bij Etos maar ook Kruidvat. Ik vind het wel heel van dat Kruidvat echt budget-achtig is. Etos verkoopt weer ‘duurdere’ merken zoals Essie. Dus zoals je kan lezen als ik echt moet kiezen is Kruidvat de gelukkige winnaar.

5. Spa of Chaudfontaine
Spa, sowieso! Er zijn heel veel merken dat water verkoopt toch vind Spa het lekkerst, ook hebben ze flessen met een sport dop.

6. H&M of Zara
Ook duidelijk, sowieso H&M. Ik ben altijd al een H&M fan geweest en ben er nu nog steeds een trouwe fan van deze winkel. In de Zara ben ik eigenlijk (bijna) nooit te vinden.

7. Essie of OPI
Essie, ik heb ook geen nagellak van OPI. Essie vind ik echt een fijn merk met leuke kleurtjes.

8. Xenos of Action.
Dit is sowieso een lastige. Allebei verkopen ze hele leuke spulletjes. Toch is Xenos een winkel die vaak veranderd van assortiment. Ze zijn ook echt bezig met de seizoenen. Als het december is verkopen ze bij de Action wel leuke spulletjes voor sinterklaas en kerst. Toch gaat Xenos voor Action.

9. Febo of Bram Ladage
Ik kies voor de Febo. Dit omdat ze geen Bram Ladage hebben in Groningen en de Febo wel. Ik ben er trouwens niet dol op om elke keer patat te eten maar een keer moet kunnen!

10. Douglas of ICI Paris

Ik kom bij beiden heel weinig, ik vind het te duur om er elke keer wat vandaan te kopen. Mag ik ook voor beiden kiezen? Ze hebben allebei geweldige producten!

11. Sportlife of Stimerol
SportLife! Gewoon lekker!

12. Windows of Apple.

Windows. Ik heb nooit een Apple computer gehad. Ik zou ook echt moeten wennen aan het besturingssysteem. Vandaar kies ik voor Windows, mijn ouwe trouwe vriend!

13. Lays of Doritos
Lays! Sowieso. Doritos vind ik ook lekker maar toch grijp ik liever naar een lekkere zak chips van Lays. Ook heeft Lays meer mogelijkheden qua smaak.

14. Lidl of Aldi
Mijn moeder doet altijd boodschappen bij de Lidl maar mijn vader altijd bij de Aldi. Ik vind ze allebei wel fijn toch ben ik meer een Lidl fan als ik zou moeten kiezen. Ik kom eerlijk gezegd het meest bij de jumbo of AH. Maar bij de lidl hebben ze ook fijne producten.

dit waren de 14 merken. Eigenlijk waren er 15 in de tag van Lindsay maar dat was dat ik moest kiezen tussen V&D of Bijenkorf. Maar zoals jullie vast weten is de V&D failliet. Ook hebben ze geen Bijenkorf meer in Groningen, helaas.

Laat me weten wat je er van vond in de comments!

Liefs,

Aniek

 

 

 

Geef een reactie

