4 voordelen van single zijn | Persoonlijk

Heyhey allemaal!

‘Huh schrijf jij over vrijgezel zijn?’ zul je denken. Ja guys ik ben weer vrijgezel, na bijna anderhalf jaar relatie te hebben. Terwijl ik dit typ heb ik een glimlach op mijn gezicht. Waarom? Omdat vrijgezel zijn ook zo zijn voordelen heeft! En voor dat er vragen komen, ik ga niet op internet vertellen waarom het over is tussen Erik en mij.
Mensen waar ik van wou dat ze het weten, weten het.
Oké dat was daar genoeg over, nu ga ik 4 voordelen met jullie delen!

1. Doen wat je zelf wilt

Tuurlijk, samen dingen doen is altijd leuker dan alleen. Maar nu hoef je niet meer af te spreken wanneer je naar hem toe gaat en wanneer hij naar jou. Je kan lekker doen wat je wilt. Wil je na school of je werk lekker netflix kijken of sporten? Helemaal prima, je hoeft met niemand meer rekening mee te houden.

2. Bed voor jezelf

Tuurlijk, samen slapen is fijn. Maar je eigen bed ligt toch altijd het lekkerst. Lekker genieten van de zoveel ruimte die je hebt!

3. Tijd voor je eigen ontwikkeling

Ik heb eigenlijk nooit echt gekeken naar wat ik wil. Als je een vriend hebt, ben je toch niet echt met jezelf bezig. Ik ben nog lekker jong. Ik kan nu dingen aanpassen, tijd voor mezelf nemen om mezelf nou nog beter te leren kennen. En je krijgt meer zelfvertrouwen.

4. Meer tijd voor vrienden

Als je een relatie hebt, heb je toch vaak onbewust meer aandacht voor je relatie dan je vrienden. Nu je weer vrijgezel bent, kun je je meer richten op de band met je vrienden.
Je kan nu meer op stap, en je hoeft met niemand te overleggen!

Natuurlijk zijn er vast nog wel meer voordelen van single zijn, ook heeft het zijn nadelen hoor!  Maar het blijft goed om het beste er van te maken en lekker positief te staan in het leven. Doe zoveel mogelijk leuks voor jezelf. Je komt vanzelf weer iemand tegen waar je van gaat houden.

Liefs,

 

Aniek

3 gedachtes over “4 voordelen van single zijn | Persoonlijk

Geef een reactie

