Music of the moment #4

zsdfgh

Hey lieve lezers!

Het is al een poos geleden dat ik zo’n blogpost schreef, of dat ik überhaupt een blogpost online zette. Ik hoop nu echt weer terug te zijn in ‘bloggerland’, want ik vind schrijven veel te leuk om het niet te doen.

De laatste keer dat ik  Music of the moment #3 schreef was op: 23 juli 2016! Een lange tijd geleden dus! Dus hierbij music of the moment #4!

1. Teske – Oesters & Champagne

Hoe kan het ook anders? Ik vind de muziek van Teske de Schepper gewoon heel leuk. Ze heeft een hele mooie stem. En ik vind de tekst heel mooi.

2. Ed Sheeran – Shape of you

Yes ofcourse! Dit liedje is zooo leuk!
Ed Sheeran – shape of you kwam uit op 06-01-2017.

Shape of you staat op het album + van Ed Sheeran. Release van deze album was op 3 maart, Ed Sheeran breekt hierdoor alle records. Het album was populier wereldwijd.

3. Kygo, Selena Gomez – It Ain’t Me

It Ain’t Me is een samenwerking met actrice en zangeres Selena Gomez. Het is de derde keer dat Gomez vocalen verzorgt voor een elektronische act. Eerder zong ze al op platen van Zedd en Cashmere Cat.

Bron

4. Armin van Buuren & Garibay – I Need You (feat. Olaf Blackwood)

Ik vind Armin van Buuren gewoon te gek. Ik luister eigenlijk al heel lang naar zijn muziek. Check het nummer hieronder:

 

5.  W&W – How Many

Dit liedje ken ik eigenlijk nog niet zo lang. Maar sinds de eerste keer dat ik het hoorde vond ik het te gek. Je kan er mooi op los gaan en de beat is ge-wel-dig. Je moet er wel van houden.

 

Dit was mijn blogpost alweer voor dit keer! En natuurlijk heb ik nog veel meer liedjes wat ik leuk vind. Dus er komt sowieso weer een deel vijf aan!


Welke liedjes luisteren jullie vaak? Let me know!

 

Liefs,

 

Aniek

Geef een reactie

