THE UNSUCCESFUL ADULTING TAG

 

Hey lieve lezers!

Zoals jullie misschien wel weten is de volgende tag best vaak ingevuld door bloggers en zelfs youtubers. Toch  kon ik het niet laten om ook deze tag in te vullen. Ik heb het over: ‘the unsuccesful adulting’ tag.  Benieuwd daar mijn antwoorden? Je leest ze in dit artikel.

 

DSC_0197

1. Wat is het meest onvolwassen eten dat je de afgelopen week hebt gegeten?

Wat een moeilijke vraag. Wanneer is iets eigenlijk heel erg onvolwassen? Ik heb afgelopen week niet echt iets gehad waar van ik dacht: ‘hey dat is alleen iets voor kinderen’. Wel ben ik dol op kinder bueno.

2. Hoe vaak ga je vóór 22:00 uur naar bed?

Laatste tijd niet nooit meer. Toen ik nog naar stage ging lag ik er om 22:00 wel al in mijn bed. Maar dan sliep ik alsnog altijd tussen 23:00 uur en 00:00 uur.

3. Wat is het laatste kinderprogramma dat je hebt gekeken?

Ik kijk niet vaak naar tv maar het zou wel spongebob zijn geweest, wat ik als laatste gezien heb als kinderprogramma ( vind ik stiekem nog heeel leuk).

4. Wat is het laatste dat je bent vergeten? 

Ehm geen idee (haha slim he?!)

5.   Ben je wel eens in je pyjama naar buiten geweest?

Ja, een keer toen ik op vakantie was in België, we hadden toen zo’n mooi uitzicht dat we buiten gingen ontbijten met zijn allen.

DSC01395

6. Wat is je meest ranzige gewoonte? 

Ik bijt nagels wanneer ik heel erg zenuwachtig ben. Ook ben ik een ster in plekjes open krabben (bah).

7. Hoeveel enkele sokken heb je in je kast/la liggen?

Genoeg helaas, ik raak altijd enkel sokken kwijt. Als ik er wel twee de zelfde heb vouw ik ze netjes dubbel, zodat het wel overzichtelijk blijft.

8. Welke lelijke emoji gebruik je wel eens?

Géén eigenlijk. Ik gebruik vaak dezelfde emoji, de lachende met tranen emoji, of de aap met de handjes voor de mond of ogen.

9. Wat is je meest nerd-erige eigenschap?

Ehm, kan ik zo niet opkomen. Volgens mij heb ik die niet. Heb ik die wel, laat ik het jullie weten! Haha.

10 Wanneer is voor het laatst het eten dat je kookte mislukt? Wat was het?

Ik heb een keer een kaasschelp laten verbranden, omdat het zo super snel ging.

11. Welke tik komt bij je naar boven als jij je ongemakkelijk voelt?

Kijken naar beneden, bijten op nagels.

12. Wat was de laatste rekening die je verstopte?

Waarom verstoppen? Ik ben altijd bang dat ik vergeet dat ik een rekening heb die ik nog moet betalen.

Dit was de tag alweer! Neem hem gerust over, if you want.

Liefs!

Geef een reactie

