Update ! | Persoonlijk

Hey lieve lezers!

Mijn laatste blogpost is zoals altijd weer een poos geleden. Ook is het en tijd geleden dat ik een persoonlijke blogpost had geschreven. Vandaar dat ik het weer tijd vond om jullie op de hoogte te stellen, met wat ik eigenlijk allemaal aan het doen ben afgelopen tijd.

Naamloos1.png

 

 

Oké, maar wat is nou precies de bedoeling van mijn blog? En waar was ik nou weer de afgelopen 2 weken sinds mijn laatste blogpost?

Ik had het druk met mijn studie & stage. Sinds een paar weken ben ik hier mee gestopt. Waarom en hoe dat zit ga ik nu niet allemaal typen (misschien leuk voor een andere post, let me know). En heb ik me ingeschreven voor een andere studie.

Dus had ik alle tijd van de wereld om te bedenken wat ik wil gaan doen met mijn blog. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik meer blogposten wil gaan schrijven over muziek, series/films, maar ook over fitness en gezond leven. Gewoon omdat ik hier heel erg mee bezig ben.
Ook ben ik sinds meer dan een half jaartje vegetariër. Verder was de bedoeling dat mijn blog zo persoonlijk mogelijk is en dat blijft ook! Ik zou vaak even een artikel plaatsen over persoonlijke dingen. Hoe en wat ik dat ga doen. Moet ik nog even bekijken.

Ook is het de bedoeling dat ik ga werken aan vaste dagen. Ook hier moet ik even achter komen. Want ik wil nu geen besluit maken waar ik me misschien niet eens aan kan houden.

Dus tot nu toe weten jullie de bedoeling en wat voor blogposten ik ga plaatsen.

Tips en opmerkingen zijn altijd welkom!

Liefs,

 

Aniek

Een gedachte over “Update ! | Persoonlijk

Geef een reactie

