Mijn favoriete muziek artiesten | Music

Heyhey  lieve lezers!

Elke dag luister ik wel muziek,  maar ook echt heel vaak. Ik sta er mee op en ga er weer mee naar bed (nee echt, ik overdrijf niet. Naja oké, misschien een heel klein beetje).

Door mijn liefde voor muziek kreeg ik een leuk idee. Ik ging bij mezelf nadenken welke artiesten ik eigenlijk altijd luister en welke ik gewoon leuk vind als artiest zijnde. Toen ik  dit had uitgezocht, leek het me leuk er een blogpost van te maken.  Bij deze deel ik 5 favoriete artiesten van mij, want ik heb er veel te veel om in 1 blogpost te delen. Ben je benieuwd naar welke artiesten ik  naar luister? Lees dan gauw verder!

Naamloos1.png

 

Ik heb de artiesten op alfabetisch volgorde neergezet!

1. Ariana Grande

Op nummer 1 staat powermoman Ariana Grande. Ik ben eigenlijk al ‘fan’ van haar sinds ik haar zag acteren in de serie: ‘Victorious’ op Nickelodeon.  Het eerste nummer dat ik van haar hoorde was samen met zanger Mika met het liedje ‘popular song’. Ik vond haar stem gelijk mooi waardoor ik haar muziek (wat er natuurlijk na kwam) door de jaren door heel vaak ging luisteren.

2. Beyoncé 

Ik ken Beyoncé door mijn zus. Mijn zus luisterde heel vaak muziek van Beyoncé, waardoor ik haar eigenlijk al heel lang ‘ken’  als zangeres. Zo luisterde ik vaak haar liedjes: ‘Déjà Vu’, ‘Irreplaceable’ en ‘Beautiful Liar. Ik had zelfs toen het kon, haar liedjes op een cd gebrand. En ik ken haar van de tijd dat ze in de muziekgroep: Destiny’s Child’ heeft gezeten. Verder luister ik haar oude liedjes nog steeds wel eens, ik blijf ze leuk vinden.

3. Calvin Harris 

Calvin Harris ken ik eigenlijk niet zo lang, niet dat ik weet. Wel vond ik deze dj helemaal geweldig en leerde ik hem kennen in 2011 met het liedje: ‘We found love’ ft Rihanna. Daarna luister ik regelmatig naar zijn muziek, die hij maakt.

4. Demi Lovato

Demi Lovato is echt 1 van mijn favoriete zangeressen. Ik vind haar ook een tof vrouw, zover ik kan zeggen natuurlijk! Want ze staat vaak positief in de media. Ik leerde Demi Lovato kennen als actrice in haar eerste Disney Channel-film, Camp Rock in het jaar 2008.
Ik volg en ken haar dus eigenlijk al vanaf het begin, ook al vanaf haar eerste album: ‘Don’t forget’.  Niet alleen vind ik haar als zangeres zo goed, maar ze is zelfs een inspiratiebron voor mij geweest, als ik me als puber ‘rot’ voelde, luisterde ik naar haar muziek en voelde ik me gelijk een stuk beter.
Het blijft toch gek hoor, wat muziek met je kan doen.

5. Ed Sheeran 

Als laatste voor deze blogpost heb ik zanger ‘Ed Sheeran’ opgeschreven.
Het eerste liedje wat ik van hem hoorde was (geloof ik) ook gelijk zijn allereerste nummer (correct me if I’m wrong) ‘The A team’ in het jaar 2011.
Ook nu luister ik vaak naar zijn muziek, vooral na het liedje ‘Shape of you’.

 

Dit was voor nu 5 favorieten van de muziek artiesten, waar ik vaak naar luister. Er komt zeker een vervolg op!
Wat zijn jou favoriete muziek artiesten? Let me know!

Liefs,

 

Aniek

Een gedachte over “Mijn favoriete muziek artiesten | Music

Geef een reactie

