Series, die ik ga kijken in Juni | Series

Hey hey, lieve lezers!

Zoals jullie weten komen er weer een heleboel series op netflix in de maand Juni. En natuurlijk ook weer een paar nieuwe seizoenen van mijn favoriete series!
Dat word voor mij, als echte serie verslaafde, weer veel kijken!
Daarom deel ik in deze blogpost welke drie series ik ga kijken deze zomer!

Screenshot_20170611-223649

1. Orange is the new black

Woehoe! Eide -lijk staat seizoen vijf  van Orange is the new black op netflix. Hierop moesten we lang wachten zeg! Dit seizoen staat wereldwijd sinds negen juni op Netflix. Dit ga ik dus zeker kijken! Voor degene die de serie niet kennen, hier een korte uitleg:

Piper Chapman (Taylor Schilling) wordt veroordeeld tot 15 maanden gevangenis voor het transporteren van drugsgeld voor Alex Vause (Laura Prepon), een internationale drugssmokkelaar en voormalig geliefde. Chapman verruilt haar comfortabele leven in New York voor een oranje overall. In de vrouwengevangenis komt ze in aanraking met strijd en kameraadschap binnen een opmerkelijke groep gevangenen – wikipedia.

2. Orphan Black

Ook staat er sinds 12 juni seizoen vijf van Orphan Black op netflix. Ook bij deze serie vond ik de andere seizoenen super spannend. Dus ik ben zeker benieuwd naar dit seizoen! Hiervan komt er elke week een nieuwe aflevering op netflix.
Ook hiervan een korte uitleg voor de mensen die het niet kennen.

De serie draait om Sarah Manning (Tatiana Maslany), een zogenaamde con artist, die getuige is van de zelfmoord van haar dubbelganger Beth Childs. Manning neemt vervolgens Childs’ identiteit over en duikt zo dieper het leven in van haar kloon. Uiteindelijk blijkt dat ze meerdere ‘zussen’ heeft, verspreid over Noord-Amerika en Europa en dat er een plan is om hen te vermoorden. De serie snijdt de thema’s ‘moraal’ en ‘ethiek’ van menselijk klonen aan en het effect op persoonlijke identiteit – wikipedia.

3. New Girl

Aan het einde van de maand komt er een nieuw seizoen van New Girl op Netflix te staan. New Girl is een komedie serie. Dit vind ik leuk om te zien als ik geen zin heb in een spannende serie zoals hierboven.  Ook over New Girl heb ik een uitleg voor jullie!

De sukkelige maar schattige Jess (gespeeld door Zooey Deschanel) is op zoek naar een nieuwe woning nadat ze haar vriend betrapt met een ander meisje. Ze komt te wonen in een appartement met drie vrijgezelle mannen: barman Nick (Jake Johnson), fitnesstrainer Coach (Damon Wayans Jr.) en vrouwenversierder Schmidt (Max Greenfield). Ze overtuigt hen haar te accepteren door te vertellen dat ze bevriend is met modellen. In de eerste afleveringen probeert het drietal haar weer op de been te krijgen. In de tweede aflevering heeft Coach de serie verlaten.
Na de opnames van de pilot werd bekend dat een tweede seizoen van Wayans’ serie Happy Endings zou volgen, waardoor hij onverwacht niet meer beschikbaar was voor zijn rol in New Girl. In plaats daarvan werd het personage Winston Bishop (Lamorne Morris) geïntroduceerd. Volgens het verhaal komt Winston terug uit Letland, waar hij professioneel basketbal speelde. Hij onderverhuurde zijn kamer aan Coach.
Aan het begin van de serie is Nicks relatie net beëindigd en hij heeft net als Jess te kampen met liefdesverdriet. Nick zal echter Julia Baker (Lizzy Caplan) ontmoetten en muziekleraar Paul (Justin Long) blijkt een oogje te hebben op Jess.

Dit waren de series die op netflix staan  of binnenkort op netflix komt te staan. Wat is/zijn jou favoriete serie of series? Vind ik leuk om te lezen!

 

Liefs,

Aniek

Een gedachte over “Series, die ik ga kijken in Juni | Series

Geef een reactie

