5 favoriete liedjes uit het jaar 2008 | Music

 

Hey, daar was ik weer!

Vanaf af kleins af aan luister ik eigenlijk al naar muziek. Vandaag deel ik mijn vijf favoriete liedjes uit het jaar 2008.

Zou jij ze ook nog kennen?

Naamloos12

1. Alain Clark – Father & Friend

Ik vond dit nummer ‘vroeger’ al helemaal geweldig en nu ik het weer heb gedraaid kom ik erachter dat ik het nog steeds een hele mooie nummer vind.

2. Alicia Keys – No One

Weer een nummer die ik vaak luisterde is: Alicia Keys – No One. Eigenlijk luister ik nog steeds veel nummers van ‘vroeger’. Ik blijf heel veel nummers van toen nog steeds heel erg leuk/mooi vinden.

3. Coldplay – Viva la Vida 

Coldplay vind ik nog steeds tof. Eigenlijk verder niks aan toe te voegen haha.

4. Estelle – American Boy [Feat. Kanye West] 

5. Timbaland – Apologize ft. OneRepublic 

Eigenlijk kan ik nog wel meer nummers opnoemen uit 2008, maar ik hou het bij vijf nummers. Op nummer vijf staat Apologize van Timbaland. Ik vind dit ook een tof nummer, maar ook de clip vind ik mooi.

 

Ik ben benieuwd, kende jij ze nog? En welke nummer(s) vind jij nog steeds super leuk?

 

liefs,

Aniek

Geef een reactie

