Orange Is The New Black | review

Hoihoi!

Vandaag review  ik weer een serie. Nu namelijk Orange is the New Black. Een jaar lang, (ja een jaar!) zat ik te wachten op seizoen vijf van Orange Is The New Black. Ik denk dat iedereen wel weet over welke ik serie ik het heb en het zelf ook wel gezien heeft.

 

orange

Hier een beschrijving over de serie:

 

Piper Chapman (Taylor Schilling) wordt veroordeeld tot 15 maanden gevangenis voor het transporteren van drugsgeld voor Alex Vause (Laura Prepon), een internationale drugssmokkelaar en voormalig geliefde. Chapman verruilt haar comfortabele leven in New York voor een oranje overall. In de vrouwengevangenis komt ze in aanraking met strijd en kameraadschap binnen een opmerkelijke groep gevangenen. Bron- wikipedia.

Wat ik er van vind.

Zoals veel van jullie weten, kijk ik echt heeel veel netflix series en bijna geen films. Maar wat vond ik nou van seizoen vijf van Orange Is The New Black? Nu ik dit allang kijk, heb ik ook door dat de meningen nogal veel verschillen over deze serie. Of je vind het hartstikke geweldig of je vind het gewoon echt totaal niks. Ja Orange Is The New Black is grof. Maar ik vind dit heel vaak gewoon grappig.
Natuurlijk zijn er momenten geweest dat ik het ook te ver vond gaan.

Mijn conclusie:

Orange Is The New Black blijft natuurlijk door het grove taalgebruik een serie dat je niet met je gezin moet kijken (tenzij je kinderen 16/18+ zijn).  Ik vond de meeste afleveringen leuk, best spannend en natuurlijk vol humor!
Maar ik was voor het eerst teleurgesteld in deze serie. Namelijk de laatste aflevering. Ik wil geen spoilers geven. Wel kan ik zeggen dat ik het einde echt niet zag aankomen.  Ik ben er ook van overtuigd dat er nog een seizoen moet komen. ( ik heb geen idee of ze daar mee bezig gaan of zijn).

Zeker de moeite waard om te gaan kijken!

 

Nu ben ik benieuwd naar jullie mening over Orange Is The New Black. Let me know! 

 

Geef een reactie

