Vijf films die ik nog wil zien

Hallo allemaal!

Je kent het vast wel, dan zit je televisie of YouTube filmpjes te kijken en dan komt er als reclame een trailer van een film voorbij. Bij deze trailer denk je: ‘deze film lijkt me zo leuk! Deze wil ik heel graag zien’.
Die gedachtes had ik afgelopen week ook! Daarom deel ik nu met jullie vijf films die ik graag nog wil gaan zien.

Vijf films die ik nog wil zien.png

  1. SPIDER-MAN: HOMECOMING

2.  DESPICABLE ME 3

Despicable me 3 (verschikkelijke ikke) wil ik heel graag zien, omdat ik de andere twee films ook geweldig vond.  Ik vind de minions echt heel erg grappig!

3. PIRATES OF THE CARIBBEAN: SALAZAR’S REVENGE

Ofcourse, Pirates of the Caribbean. Wie kent deze films nou niet? Ik vind deze films geweldig. Dit komt natuurlijk ook (een beetje veel) door Jack Sparrow.
Ik wil deze film super graag zien!

4. WONDER WOMAN

Ik zag de trailer van deze film en ik dacht: deze film wil ik ook echt zien! (inmiddels is die volgens mij al een maand te zien in de bios).

5.  BAYWATCH

En op nummer vijf staat de film: Baywatch! Ik hou van de filmgenre: actie-comedy. En ik vond de trailer van de film heel grappig. En ook wil ik de film zien omdat Zack Efron en Dwayne Johnson er in spelen (haha).

 

Welke film of films willen jij nog heel graag zien?

 

2 gedachtes over “Vijf films die ik nog wil zien

  1. Esmee

    Ik heb Pirates in de bios gezien. Heleboel mensen waren er niet super positief over, maar ik vond hem zeker vermakelijk en de beelden waren echt prachtig!

    Baywatch en wonderwoman lijken me ook echt supertof… staan zeker ook nog op mijn lijstje!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

