1000 Vragen aan jezelf #1 | tag

1000 vragen aan jezelf

Hey!

Oorspronkelijk komt deze vragen uit een boekje bij het tijdschrift Flow Magazine, maar ik zag deze tag bij meerdere bloggers. Het lijkt mij zelf ook super leuk om deze vragen te beantwoorden. Hier zijn de eerste veertien vragen aan mezelf!

1. Met wie kun je het beste opschieten?

Dat is mijn beste vriendin Mariska, die ik al sinds de tweede klas van de middelbare school ken. Wij hebben samen zoveel gedeeld dat ik het beste met haar kan opschieten. Ik hoef mij bij haar nooit te schamen. Dus de meest beschaamste dingen uit mijn leven weet zij dan ook. Haha!
Ook kan ik het super goed met mijn moeder en mijn zus vinden.

2. Waar besteed je te veel tijd aan?

Hmm, aan social media vooral, zoals twitter, instagram, facebook, whatsapp enzovoort. Ook besteed ik tijd in gezond eten, in sporten. Maar ook in fotografie en natuurlijk mijn blog.

3. Om welke grappen kun je heel hard lachen?

Dat zijn sowieso woordgrappen maar ook om grappen die sarcastisch zijn kan ik erg hard om lachen. Maar ik moet natuurlijk wel in een goede bui zijn haha. En wanneer de persoon de grap maakt.

4. Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?

Afgelopen weekend ben ik voor het eerst in (het mooie) Hoorn geweest. Ik vond het daar echt super mooi! Ik heb daar een leuk weekend gehad.

5. Huil je makkelijk in het bijzijn van anderen?

Alleen als het familie is, of mijn beste vriendin. Als ik het wel doe bij bijv. vreemden voel ik me zo ongemakkelijk. Terwijl ze er dan wel voor mij zijn.

6. Waar bestaat je ontbijt uit?

Dat verschilt per dag. Soms is het yoghurt, kwark, Brinta.
Vandaag bestond mijn ontbijt uit brood met kaas, pesto en avocado.

7. Wie heb je voor het laatst een kus gegeven?

Bij mijn moeder (op haar wang) haha.

8. Waarin lijk je op je moeder?

We hebben (ongeveer) dezelfde humor. En mensen zeggen dat wij qua uiterlijk ook wel veel op elkaar lijken.

9. Wat doe je als je s’ochtends wakker wordt?

Op mijn telefoon kijken hoe laat het is. En verder kijk ik op Twitter, Facebook, instagram enzovoort.

10. Ben je een goede voorlezer?

Hmm. Ik vind zelf van niet. Ik word altijd zenuwachtig als ik iets moet voorlezen, ik heb bij het voorlezen van iets een stem waaraan je kan merken dat ik aan het voorlezen ben. Ik lees dan voor als een lopende band.

11. Tot welke leeftijd geloofde je in Sinterklaas?

Ik denk ongeveer tot mijn achtste jaar dat ik in Sinterklaas geloofde. Heel veel kinderen uit mijn klas geloofden al niet meer, en vertelden toen door het klaslokaal heen dat sinterklaas niet bestond.

12. Wat wil je nog graag kopen?

Heel veel kleding, maar eigenlijk heel veel spullen voor mijn uitzet.

13. Welke karaktereigenschap zou je graag willen hebben?

Dan kies ik voor socialer worden. Zoals meer kunnen praten in het bijzijn van mensen die ik niet ken.

14. Wat is je favoriete tv-programma?

Heel veel! Prison Break , The Walking Dead en eigenlijk nog veel meer leuke tv-programma’s.

 

ZO! Dat waren de eerste veertien vragen! Weet je wat het leuke aan deze tag is? Dat jullie mij beter leren kennen. Maar vooral dat ik mijzelf beter leer kennen. Het zijn vragen waar ik niet elke dag over na denk. Ik vind dit echt leuk om te doen.

Mijn vraag aan jou is: ‘Wat doe je als je s’ochtends wakker wordt?’. Ik vind het leuk om ook meer van jullie te weten!

 

Liefs,

 

Aniek

2 gedachtes over “1000 Vragen aan jezelf #1 | tag

Geef een reactie

