BayWatch Recensie | Movie

Op social media kwam ik heel veel positieve reacties tegen over de film BayWatch. Door al de positieve reacties en door de trailer wou ik deze film ook heel graag zien.
Afgelopen zaterdag ben ik daar samen met mijn beste vriendin heen geweest.
Nu vraag je je natuurlijk af; Was ik net zo positief over als de rest? Of vond ik het helemaal niks aan? Lees gauw verder om er achter te komen wat ik er precies van vond!

baywatch

Laat ik eerst even uitleg over de film vertellen, voor de lezers die niet precies weten waar de film nou over gaat.

Het belooft een hete zomer te worden met Baywatch. In de nieuwe actie-komedie Baywatch (geïnspireerd op de wereldberoemde tv-serie) wordt de ervaren strandwacht Mitch Buchannon (Dwayne Johnson) gedwongen om samen te werken met de nieuwe rekruut Matt Brody (Zac Efron). Wanneer ze op het spoor komen van een crimineel complot wordt het voortbestaan van hun strand in gevaar gebracht. Samen gaan ze de strijd aan wat leidt tot hilarische situaties.

Ik vond de film vooral meer grappig dan dat ik het spannend vond, eigenlijk. De droge humor die er in gebruikt vind ik zelf super grappig. De reden dat ik de film zo mooi vind komt mede door de cast. Zo spelen Dwayne Johnson er in. Maar ook Zac Efron, Alexandra Daddario. Ook speelt Jon Bass er in. Hij valt op als een stuntelende goedzak die indruk probeert te maken op de super mooie  C.J. Parker ( gespeeld door Kelly Rohrbach).

Ik vind zelf de film niet voor iedereen geschikt. Er wordt heel onwijs veel flauw humor in gebruikt. En daar moet je natuurlijk als kijker maar net van houden. Als je er wel van houdt, net als ik, is het goed voor je lachspieren want die gebruik je veel in deze film.

 

Heb jij BayWatch al gezien? Zo ja, dan ben ik benieuwd naar wat jij van de film vond. 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

