1000 Vragen aan jezelf #2 | tag

Vorige week had ik al een post geplaatst waarin ik de eerste veertien antwoord gaf op bepaalde vragen. Hierdoor leerden jullie mij wat beter kennen, maar ook leerde ik mijzelf wat beter kennen. En dacht ik over dingen na, waar ik dagelijks eigenlijk niet over nadenk.
In deze blogpost ga ik weer 14 vragen beantwoorden.

1000 vragen aan jezelf

 

15. Wanneer ben je voor het laatst in een pretperk geweest?

Eh, dat is echt al een paar jaar geleden. Volgens mij was de laatste keer 5/6 jaar geleden. Toen ben ik naar Disneyland Parijs geweest met de middelbare school. Ik kan niet herinneren dat ik daarna nog naar een pretpark ben geweest.
Maar zelf ben ik ook niet super dol op pretparken. Ik vind heel veel attracties super eng.

16. Hoe oud hoop je worden?

Ik ben net tweeëntwintig geworden, dus ik hoop er ga er van uit dat ik nog heel veel jaren op deze planeet mag rondlopen. Ik wil wel zo oud worden, dat ik nog zelfstandig voor mezelf kan zorgen en wonen. En hoop ik nog veel dierbaren om mij heen te hebben.
Want oud worden zonder dierbaren om mij heen, lijkt me heel erg.

17. Aan welke vakantie denk je met weemoed terug?

Dit is een lastige, dan toch ik de vakantie naar de Belgische Ardennen. Dit was in de zomervakantie van 2010. Ik weet nog dat ik in het begin dacht; ‘Op vakantie naar België dat weet ik niet hoor’. Uiteindelijk bleek dit 1 van de mooiste vakanties te zijn :).

18. Hoe voelt liefdesverdriet voor jou?

Alsof je hart in duizenden stukjes wordt gebroken en alsof je een stukje van jezelf verliest.

19. Had je liever anders willen heten?

Op het moment niet. Ik heb wel heel vaak gedacht waarom mijn ouders mijn naam met één ‘n’ hadden bedacht, omdat ik bijna overal het zie staan met dubbel ‘n’. Op het moment zelf ben ik er blij mee dat er maar één ‘n’ in mijn naam zit.

20. Waarin heb je aan jezelf getwijfeld?

Ik moest drie keer over mijn theorie en praktijk examen van rijles doen. Hierdoor had ik wel eens aan mijzelf getwijfeld of ik wel zo goed kon auto rijden dat ik mijn rijbewijs zou halen. Maar gelukkig is drie keer scheepsrecht haha!

21. Maakt het veel uit wat anderen van je zeggen?

Ja, eigenlijk wel. Ik ben iemand die zich vaak afvraagt wat anderen er van zouden vinden. En vaak doe ik het dan ook niet, terwijl het mij eigenlijk gelukkig zou kunnen maken. Ik wil uiteindelijk toch wel aardig gevonden worden door iedereen (wat onmogelijk is natuurlijk).

22. Wat is je favoriete dagdeel?

Ik ben meer een fan van de avond, denk ik  dan. Gezellig voor de buis met familie. Of lekker op een koude (winter) avond op bed met netflix aan op de laptop :).

23. Kun je goed koken?

Ehm, niet super goed, maar ook niet slecht. Dus ik vind dat ik wel goed kan koken op zich haha! Ik vind het alleen niet altijd even leuk om te doen.

24. Op welk seizoen lijk je het meest?

Ik denk de lente. Soms heel vrolijk, en soms lekker chagrijnig en lekker kunnen klagen (doen we allemaal wel eens toch?).

25. Wanneer heb je voor laatst een dag helemaal niets gedaan?

Helemaal niets? Nooit haha! Ik doe elke dag wel wat, serie kijken op laptop/tv. Kamer opruimen, even naar de winkel enz.

26. Was je een gelukkig kind?

Ja! Vooral toen ik ziek was, lekker Pokèmon, Dora enzovoort kijken. Helemaal geweldig toch?

27. Koop je vaak bloemen?

Nee, eigenlijk niet.

28. Wat is je droom?

Ehm, meer lezers krijgen op mijn blog. Ooit een eigen domeinnaam hebben. Maar wat voor al mijn droom is, en super cliché, om gelukkig te zijn en te blijven. Over een paar jaar; huisje boompje beestje. Gewoon gelukkig zijn met mijn dierbaren om mij heen.

Dit waren dan de antwoorden op de veertien vragen voor deze week. Volgende week beantwoord ik weer veertien vragen voor jullie!

 

Aan welke vakantie denk je met weemoed terug?

 

liefs,

Aniek

Geef een reactie

