De nieuwste muziek op spotify | music

Zover jullie weten heeft Spotify de nieuwste muziek. Ook hebben ze een kopje ontdekken. Hier kun je dus de nieuwste muziek ontdekken. Om dit voor ons, als luisteraars, makkelijk te maken, hebben ze de aanbevelingen op jouw smaak gebaseerd. De suggesties zijn dus gebaseerd op jouw luistergewoontes.
Nu laat ik aan jou zien, wat er op dit moment bij mij staat.

spotify.png

Als allereerst de nieuwste EP van Coldplay; Kaleidoscope EP. Deze is uitgebracht op 14 Juli.
Zelf luister ik allang naar Coldplay. En vind hun liedjes ook erg mooi. Vooral het nummer  ‘A L I E N S’ vind ik mooi.

Daarnaast zien je een nieuwe summer van The Script staan. Het liedje heet ‘Rain’. Niet veel over te vertellen, eigenlijk. Ik vind de nummers van The Script mooi. De mooiste nummers van The Script vind ik: ‘Superheroes’, ‘Breakeven’ en ‘For The First Time’.

Daarna een heel ander liedje. Namelijk ‘Hardwell & Austin Mahone – Creatures Of The Night (PBH & Jack Shizzle Remix).

Als laatste deel ik met jou het album van Armin van Buuren ‘a State of trance Top 20’. Ook luister ik dus veel naar Armin van Buuren.

 

Dit was de muziek wat bij mij stond tussen ontdekken.

Wat is jou favoriete nummer/artiest?

 

Geef een reactie

