1000 Vragen aan jezelf #3 | tag

En alweer het derde deel van de ‘1000 vragen aan jezelf’ tag. Ik vind het leuk dat de vragen zo divers zijn, elke keer weer hele andere leuke vragen! Dus hierbij weer nieuwe veertien vragen die ik weer ga beantwoorden.

1000 vragen aan jezelf

29. In hoeveel huizen heb je gewoond?

Ik woon mijn hele leven al in mijn huis in een dorpje in de provincie Groningen. Ik ben verhuist toen ik drie en een half was naar een straat verder op. Dit kwam omdat mijn ouders gingen scheiden. Sindsdien woon ik bij mij moeder. Ik ben nu wel bezig met uit huis willen gaan enzovoort. Maar dat gaat moeilijk financieel gezien, en ik vind het nog super gezellig thuis wonen haha! Scheelt ook een hoop werk trouwens!

30. Wat is jouw guilty pleasure?

Gamen en netflix aan zijn echt mijn quilty pleasures. Ik kan daar zo gelukkig van worden. En natuurlijk muziek luisteren, want wat is Aniek nou zonder muziek.

31. Welk boek heb je het laatst gelezen?

Jaaha, dat is een hele goeie vraag! Ik zou het eigenlijk niet weten. Ik lees amper nog boeken. Helaas haha.

32. Waarom heb je het kapsel dat je nu hebt?

Ik heb altijd al lang haar gehad. Ik vind het zonde om mijn haar te verven of heel kort te knippen. Ik ben blij met mijn lange haar, daarom heb ik eigenlijk dit kapsel haha! Natuurlijk vind ik het af en toe te stijl, want dan loopt het echt heel plat langs mijn gezicht.
Ook heb ik dit kapsel omdat ik zelf niet zo creatief ben met mijn haar, geen idee wat ik er anders aan kan doen haha.

33. Ben je verslaafd aan je telefoon?

Eh nee joh! Absoluut niet. Nu we het er erover hebben, ik heb al 2 minuten niet meer op mijn telefoon gekeken.

34. Hoeveel geld staat er nu op je bankrekening?

Eh. Niet veel, laten we het daarop houden. Haha!

35. In welke winkel kom je graag?

Eh, een schoenenwinkel of een kledingwinkel. Of wat nou helemaal super is een muziek of game winkel!

36. Welk drankje bestel je in een café?

Een biertje, wijntje, cola enzovoort. Net waar ik op dat moment zin in heb. En hoe laat het en hoe warm het is natuurlijk!

37. Weet jij wanneer het tijd is om te vertrekken?

Eh ja dat denk ik wel.

38. Als je voor jezelf zou beginnen, als wat zou dat dan zijn?

Dat is niet heel moeilijk! Fulltime blogger natuurlijk! Of mijn eigen kinderopvang hebben. Of wat mij ook super leuk lijkt is ooit een boek schrijven.

39. Wil jij altijd winnen?

Altijd winnen is niet leuk toch? Ook al is altijd verliezen ook niet leuk.

40. Ga je naar de kerk?

Vroeger wel, toen had ik ook op club gezeten van de kerk. Maar nu eigenlijk al heel veel jaren niet meer. Geen belang bij eigenlijk.

41. Welk cijfer zou je je gezicht willen geven?

Eh, geen idee eigenlijk. Ik denk een zesje, gewoon omdat ik vind dat mijn gezicht normaal is. En ik een zesje neutraal vind.

42. Was je goed op school?

Op de basisschool was ik slecht in rekenen, ik zat met rekenen op het niveau van een groep lager. Nog steeds ben ik geen ster in rekenen trouwens. Waar ik wel goed in was was theorie, zoals Nederlands. Op de middelbare school was ik niet super gemotiveerd om wat te doen.  Sinds dat ik op het mbo zit ben ik alleen nog maar gemotiveerd om er voor te gaan. Gelukkig maar, aangezien ik straks nog drie jaar in een schoolgebouw moet besteden.

Wow. Deze blogpost schreef ik sneller dan de vorige twee artikelen! Volgende week natuurlijk deel vier. Welke vraag en antwoord vond jij het leukst om te lezen?

 

2 gedachtes over “1000 Vragen aan jezelf #3 | tag

Geef een reactie

