Favoriete Zomerhits 2017 | Music

Het is  zomer! Dat betekent natuurlijk heel veel zomerhits! Om de zomer sfeer er in te houden heb ik een lijstje voor jullie met mijn favoriete zomerhits van dit moment.
Wie weet zit er ook voor jou een nieuwe favoriet tussen!

Favoriete Zomerhits 2017

Ik vind eigenlijk best wel snel een liedje leuk, alleen zijn er maar een paar waar ik bij denk: ‘hey deze kan ik de hele dag wel door horen’.
Mijn favoriete zomerhits zijn te vinden op YouTube en Spotify.
Ik luister veel naar Spotify.

Mijn favoriete zomerhits van dit moment:

  • Enrique Iglesias – SUBEME LA RADIO (Official Video) ft. Descemer Bueno, Zion & Lennox
  • Luis Fonsi – Despacito
  • Demi Lovato – Sorry Not Sorry
  • OneRepublic – No Vacancy
  • Selena Gomez – Bad Liar
  • Charlie Puth – Attention
  • Dj Khaled – Wild Thoughts
  • Liam Payne – Strip That Down
  • David Guetta (feat Justin Bieber) – 2U
  • Mr. Probz – Till You’re Loved

 

 

Dit zijn een aantal liedjes die zeker weten in mijn Spotify speellijst staan deze zomer.

 

Wat zijn jou favoriete zomerhits?

 

Geef een reactie

