Despicable me 3 | recensie

Het is alweer zeven jaar geleden dat de eerste Despicable me film verscheen! In deze tijd is het een hele hype geworden. In elke supermarkt zie je wel de minions op verpakkingen staan.
Ik heb laatst het derde deel van Despicable me gezien. Vandaar dit artikel. Spoilers alert! 

despicable_me_3_everything

Hier  meer uitleg over de film:

In Despicable Me 3 is de voormalig slechterik Gru  actief als boevenvanger, samen met zijn vrouw Lucy uit Despicable Me 2. Na een mislukte poging om de meest recente slechterik Balthazar Bratt  te vangen, worden ze ontslagen. Gru’s Minions hopen dat hij hierdoor weer zijn leven als slechterik zal oppakken, maar als Gru dat weigert, stappen de Minions op. Als Gru er bijna doorheen zit, denkend over de volgende stap in zijn leven, krijgt hij onverwachts nieuws: hij blijkt een tweelingbroer te hebben genaamd Dru. Gru is eerst jaloers, want alles lijkt bij zijn broer beter te zijn: hij heeft geld, een baan maar vooral heeft hij wapperende blond haar. Hij besluit uiteindelijk toch om met zijn broer samen te werken om superschurk Balthazar Bratt proberen te verslaan.

Mijn mening

Als je van de vorige twee films genoten hebt en veel gelachen hebt, vind ik dit ook een aanrader. En natuurlijk als je net zo gek bent op Minions als ik. Ook al zijn ze schurken vind ze er zoo schattig uit zien!
Ik ben zeker weten blij dat ik deze film gezien heb. Ik vond het af en toe zelfs lastig om niet te hard te gaan lachen in de bioscoop. Haha.

Geef een reactie

