1000 Vragen aan jezelf #4 | Tag

We gaan weer door met een nieuwe 1000 vragen aan jezelf. Wat is het toch leuk om deze vragen te beantwoorden voor jullie! (Ja dat zeg ik elke week, maar ik meen het oprecht!) Deze keer weer veertien vragen waar ik antwoord op geef, zodat je me wat beter kan leren kennen!

1000 vragen aan jezelf

43. Hoelang sta je gemiddeld onder de douche?

Ik sta eigenlijk best lang onder de douche, een halfuur tot drie kwartier. Gewoon omdat ik het zo fijn vind onder de douche (:. Ik heb ook heel vaak last van heel veel gedachtes als ik onder de douche sta. Vooral denk ik na over keuzes die ik moet maken, of die ik al gemaakt heb in het leven.

44. Denk je dat er buitenaards leven bestaat?

Dit bestaat vast wel. Niet als we zien op televisie, dat de aarde ineens wordt aangevallen door aliëns haha! Dat denk ik dan weer niet. Maar ik denk wel dat er leven is buiten de aarde om.

45. Hoe laat sta je meestal op?

Dit is ontzettend wisselend. Als ik vroeg moet opstaan voor school of zo, is het tussen zes uur en zeven uur. Maar als ik kan uitslapen, slaap ik vaak uit tot tien uur. Tegenwoordig probeer ik wel eerder uit bed te gaan, maar dat is nog wel lastig af en toe haha.

46. Vier je altijd uitgebreid je verjaardag?

Nee, ik vier mijn verjaardag alleen met familie. En dat is een klein groepje. Vind ik ook super fijn!

47. Hoe vaak kijk je per dag op Facebook?

Eh, laat we het er maar op houden dat ik bijna elke minuut van de dag wel op Facebook zit. Oké dat is wel overdrijven. Maar wel super vaak, te vaak eigenlijk.

48. Wat is je favoriete ruimte in huis?

Mijn slaapkamer! Lekker gamen, bloggen, muziek luisteren. Gewoon me time.

49. Wanneer heb je voor het laatst een hond (of een ander dier) geaaid?

Vandaag, namelijk mijn kat :).

50. Wanneer ben je op je best?

Als ik heb gesport, of als ik een hele poos muziek heb geluisterd.

51. Met wie zoende je voor het eerst?

Eh, met mijn eerste vriendje. Dit was denk ik in de eerste klas van de middelbare school. Het enige wat ik nog weet is dat ik hartstikke zenuwachtig was, omdat ik niet wist hoe het was en of ik het wel goed deed haha!

52. Welk boek heeft veel indruk op je gemaakt?

Haar naam was Sarah, vond ik een hele mooie boek. Verder kan ik op dit moment geen boek bedenken, ik moet namelijk vaker boeken weer lezen. Maar ja social media he? Haha.

53. Hoe ziet je ideale trouwjurk eruit?

Geen idee eigenlijk, ik ben niet echt dat type meisje wat ik al jaren over haar bruiloft aan het fantaseren is. Sinds een paar jaar ben ik er eigenlijk achter dat ik wel wil trouwen, maar dat het niet echt nodig is.

54. Ben je bang in het donker?

Ja! Ik ben bang in het donker, voor al als ik op plekken ben wat ik niet ken. Zoals op vakantie.

55. Welke sieraden draag je dagelijks?

Ring van mijn oma. Oorbellen en kettingen draag ik wel vaak, maar niet meer dagelijks.

56. Vinden kinderen jou leuk?

Ik hoop het wel, aangezien ik na de zomervakantie met de opleiding; pedagogisch medewerker kinderopvang ga beginnen haha! Maar ik heb al stage gelopen op een basisschool en volgens vonden de kinderen mij wel leuk.

Dat waren dan weer mijn antwoorden voor deze week. Volgende week weer een nieuwe 1000 Vragen aan jezelf! Waar ik weer veertien vragen voor jullie ga beantwoorden.

Een gedachte over “1000 Vragen aan jezelf #4 | Tag

Geef een reactie

