Gedachtes & gevoelens | persoonlijk

Hey hoi. Dit is even wat anders. Ik moet mijn gevoel en gedachtes kwijt.
En hoe kan dat beter dan via dit. Geen idee of ik dit online gooi. Maar dit moet ik gewoon even kwijt.

Er gebeurt een heleboel afgelopen jaar zoals; een relatie dat uit gaat, ik ben gestopt met school. Maar natuurlijk ook veel positieve dingen. Zoals dat ik gestopt ben met verzorgende IG, en straks na de vakantie begin met een andere opleiding, ik ben tante geworden van een heel lief meisje, ik heb mijn vriendschap met mijn beste vriendin weer terug, goede band met mijn ouders, er wordt flink aan mezelf gewerkt, enzovoort.

Toch zijn er een paar dingen waar ik mee zit. Sommige mensen mis ik. Ik was daar goed bevriend mee, maar dat is helaas over. Naja over geen idee, gewoon soort van verwatert om zo maar te zeggen. Ik heb eigenlijk nooit alles aan die persoon vertelt.
Diegene weet niet eens dat ik hem mis haha!
De reden dat ik dit schrijf is omdat het gewoon fijn is. Hier voor had ik een hele ‘brief’ geschreven naar die ene persoon.
Wat misschien niet verstandig is om online te gooien, maar wat ik wel heel graag doe.

‘Waarom stuur je die persoon dan niet gewoon een berichtje?’. Ja dat vraag ik mij eigenlijk ook af. Ik baal er van dat ik soms zo bang kan zijn om mijzelf voor schut te zetten. Maar ik geef nog steeds super veel om die persoon, gewoon als vrienden. Ik vraag me heel vaak af wat diegene aan het doen is, en hoe het echt met diegene gaat.

En aangezien mijn blog persoonlijk is, wil ik dit heel graag online zetten. Maar weer zo’n gevalletje van; ‘zou ik het doen? Of toch maar niet?’.
Gevalletje van ‘privacy’ terwijl niemand weet over wie dit gaat, haha. (Ja misschien die persoon, maar i don’t know).
Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft, dat je graag alles aan die ene persoon wilt vertellen maar niet kan.

En eigenlijk moet ik gewoon ‘schijt’ hebben wat anderen er van vinden. Maar gelukkig ben ik daar momenteel druk mee bezig.

 

Eh ja, ik maak het maar niet langer dan dit. Ik kan zo nog uren door gaan met dit typen haha.

3 gedachtes over “Gedachtes & gevoelens | persoonlijk

  1. Esmee

    Gewoon een berichtje sturen! Anders krijg je er later geheid spijt van. “Je kunt beter spijt hebben van dingen die je wel hebt gedaan, dan dingen die je niet hebt gedaan” zeggen ze altijd 🙂

    Liked by 1 persoon

    1. Mijn blog is heel persoonlijk en het is inderdaad eigenlijk een plek voor mij om dingen te delen. Niet alles, wel een heleboel. Maar snap het wel, het blijft natuurlijk wel een internet site. Maar ik vind het fijn om het te delen eigenlijk.

      Liefs,

      Aniek

      Like

Geef een reactie

